انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

دمای هوای شهرهای اردبیل به زیر صفر رسید

جمعه, ۸ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۱۷ ب.ظ


به گزارش دولت بهار، علی دولتی مهر عصر جمعه در حاشیه بررسی نقشه‌های هواشناسی اردبیل به خبرنگار مهر گفت: با ورود سامانه بارش دمای هوای اغلب مناطق کاهش محسوس دارد.

وی افزود: کمترین دما در فرودگاه اردبیل با منفی ۹ درجه، خلخال منفی هشت درجه و فیروزآباد، کوثر و نمین منفی هفت درجه به ثبت رسیده است.

مدیرکل هواشناسی استان با اشاره به فعالیت این سامانه در روزهای آینده متذکر شد: احتمال یخبندان در سطح شهرها و محورهای مواصلاتی پیش‌بینی شده است.

دولتی مهر با اشاره به آغاز بارش خفیف برف از ظهر جمعه ادامه داد: بارش‌ها در اغلب مناطق به دلیل شرایط سامانه و افت دما آغاز شده و تا روز یکشنبه تداوم خواهد یافت.

وی به ضرورت آماده‌سازی اکیپ‌های برف‌روبی در جاده‌ها تأکید کرد و گفت: علاوه بر این به دلیل شرایط خاص جوی و یخبندان در محورهای مواصلاتی انتظار می‌رود شهروندان از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

مدیرکل هواشناسی استان مراقبت گلخانه‌ها و مرغداری‌ها و همچنین محصولات کشاورزی به دلیل افت دفعتی دما را ضروری دانست و افزود: علاوه بر این به دلیل افت دما صرفه‌جویی در مصرف گاز با پیاده‌سازی تمهیدات لازم ضروری است.
 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۰۸
انتخاب اردبیل

هواشناسی استان اردبیل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی