انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

دلیل تغییر ساختار استانداری اردبیل

يكشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۳۹ ق.ظ


ایلقارنیوز: اقبال عباسی  در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان اردبیل اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های اخیر و اولویت برنامه‌ریزی‌ها در قالب برنامه ششم توسعه ساختار جدید تشکیلاتی استانداری‌ها که از سوی وزارت کشور ابلاغ شده است، به زودی شاهد تشکیل معاونت هماهنگی امور اقتصادی و منابع استانداری خواهیم بود.

وی افزود: با توجه به حذف معاون برنامه‌ریزی استاندار با بر جا ماندن ساختار این اداره‌کل در استان تلاش جدی بر این است تا با تشکیل معاونت جدید زمینه همکاری و همراهی سایر مجموعه‌های استان در پیشبرد اهداف در دولت تدبیر و امید فراهم آید.

معاون توسعه مدیرتی و منابع انسانی استانداری اردبیل یادآور شد: قطعا این ساختار و زیرمجموعه‌های آن باید در تدوین برنامه ششم توسعه لحاظ شده و زمینه همراهی و هماهنگی بیشتر در تدوین درست برنامه‌ریزی مورد توجه و دقت نظر قرار گیرد.

عباسی تصریح کرد: قطعا تشکیل معاونت هماهنگی امور اقتصادی و منابع استانداری که تا آخر آبان ماه تشکیل خواهد شد، مرکزیت و محوریت کار را فراهم کرده و زمینه‌ای را به وجود می‌آورد تا بیش از گذشته فعالیت‌ها و اقدامات با برنامه‌ریزی صحیح و درست متناسب با رویکرد استانی مورد دقت نظر قرار گیرد.

این مسئول ضرورت حضور فرمانداران را در تدوین برنامه ششم توسعه و استفاده از نظرات آنها را به عنوان یک رویکرد واقعی بیان کرد و گفت: انتظار می‌رود تا آخر ماه جاری با استفاده از ظرفیت‌های مناسب‌تر بتوانیم با در نظر گرفتن مطالبات و موانع توسعه مناطق مختلف استان حرکت اساسی و جدی را انجام داد.

انتهای پیام/ساوالان خبر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی