انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

اردبیل – معاون گردشگری میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: از ۱۱ کشور برای شرکت در نمایشگاه میراث فرهنگی اردبیل دعوت شد.

به گزارش خبرنگار مهر، قادر تقی زاده ظهر پنج شنبه در حاشیه هماهنگی برنامه های این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار مهرتصریح کرد: نمایشگاه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از ۱۹ تا ۲۳ مرداد ماه در محل نمایشگاه بین المللی برگزار خواهد شد.

وی با یادآوری برگزاری جلسات متعدد با هدف توسعه این نمایشگاه در سطح بین المللی اضافه کرد: برای برگزاری در سطح بین المللی لازم است حداقل پنج کشور در نمایشگاه حاضر شوند که ما از ۱۱ کشور دعوت کردیم تا حداقل پنج مورد به دعوت ما پاسخ دهند.

معاون گردشگری میراث فرهنگی استان در عین حال به دعوت از سفرای ترکیه و آذربایجان اشاره کرد و افزود: مکاتباتی انجام شده تا این دو سفیر در نمایشگاه حضور یابند.

تقی زاده یکی از دلایل انتحاب اردبیل برای محل برگزاری نمایشگاه را برخورداری از فرودگاه عنوان کرد و گفت: برای اینکه بتوانیم مهمانان خارجی را به شکل مطلوب هدایت کنیم امسال نمایشگاه در اردبیل برگزار می شود.

وی تاکید کرد: در نمایشگاه میراث فرهنگی قرار است استان های مختلف نیز حضور یابند و اقوام و ملل مختلف ایرانی داشته های فرهنگی، بومی، تاریخی، صنایع دستی، هنر و آداب و رسوم خود را به نمایش بگذارند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی