انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

به گزارش تابناک اردبیل، رکود ساخت و ساز و کاهش بودجه‌های عمرانی باعث شده تا کارخانجات سیمان با کمبود تقاضا در بازار مواجه شوند و به تدریج به مرز تعطیلی برسند.

در همین رابطه مدیرعامل سیمان اردبیل در نامه ای به استاندار اردبیل با اشاره به کاهش تقاضای خرید سیمان تولیدی این شرکت و افزایش هزینه های تولید و ...اعلام کرد که به ناچار این شرکت تولید خود را تا اطلاع ثانوی متوقف می کند.

 کارخانه سیمان اردبیل هم تعطیل شد+مستندات

عبدالرضا شیخان دبیرانجمن سیمان گفت:در 4 ماهه اول سال جاری تولیدات سیمان 10.2 درصد کاهش پیدا کرده است و علت اصلی آن به رکود حاکم بربازار مسکن بر می گردد.

به گزارش تابناک اردبیل پیش از این کارخانجات سیمان تهران، سیمان ارومیه، سیمان مازندران، سیمان شرق و سیمان پیوند گلستان به‌دلیل کمبود نقدینگی و هزینه های بالای تولید کوره‌های خود را خاموش کرده و تولید کلینکری را متوقف کرده بودند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی