انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، رییس جمهور بعد ازحضور در ستاد انتخابات در وزارت کشور و ثبت نام برای دوازدهمین انتخابات به میان خبرنگاران آمد.

او با بیان اینکه خداوند بزرگ را سپاسگزارم که دوباره به این بنده حقیر توفیق داد که خودم را در معرض اعتماد ملت ایران قرار بدهم و اعلام آمادگی کنم که بار مسئولیت سنگین اجرایی کشور را در صورت قبول ملت ایران به عهده بگیرم، گفت: در سال 92 آنچه به مردم عزیز ایران اعلام کردم در انتخابات آن سال، نجات اقتصاد ایران، احیای اخلاق و تعامل سازنده با جهان بود. امروز خوشحالم که در هر سه زمینه قدم های قابل توجهی برداشته شده است.

او ادامه داد: در زمینه نجات اقتصاد ما از رکود تورم فاصله گرفتیم از رشد منهای 7 به رشد بالای 7 رسیدیم و از تورم 40 درصد به تورم 7 درصد در اسفند سال گذشته رسیدیم، اشتغال خالصی که کمتر از 10 هزار نفر قبل از دولت یازدهم بود به اشتغال خالص بالا 630 هزار رسیدیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی