انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
پایان جلسه علنی امروز مجلس با درگیری لفظی کمال‌الدن پیرموذن و حمید رسایی همراه شد.
 
رسایی که در جلسه امروز با ماسک حاضر شده بود با انتقاد کمال‌الدین پیرموذن نماینده اردبیل مواجه شد.
 
پیرموذن در جلسه امروز مجلس درخواست تذکری مطابق اصل 79 را مطرح کرد که این درخواست با مخالفت ابوترابی رییس‌جلسه مواجه شد؛‌ به همین دلیل پیرموذن خطاب به رسایی او را به تخلف از قانون و انتساب به دولت قبل متهم کرد.
 
رسایی در پاسخ به اظهارات پیرموذن فقط به لبخند زدن اکتفا کرد.
 
البته پیش از این درگیری لفظی حمید رسایی در تذکری گفت: ماده 79 آیین نامه مجلس می‌گوید اگر نسبت سوء به یکی از نمایندگان داده شود او می‌تواند از خود دفاع کند.
 
وی ادامه داد: این اخلاق ناپسند و تهوع آوری در مجلس است که برخی که خود را موظف بدانند از هر غلطی دفاع کنند در حالی که خود طرف تذکری که من دادم را می‌دهد اما به من یک تکه و متلکی می پراند.
 
نماینده مردم تهران درمجلس همچنین اظهار کرد: من از استفاده از تعبیر وکیل الدوله اکراه دارم چون دولت نیز رای مردم و نمایندگان را دارد هرچند آن ها بارها چنین تعابیری را استفاده کردند.
 
رسایی خطاب به ابوترابی فرد که ریاست جلسه را بر عهده داشت گفت شما اسناد پزشکی بنده را دیدید و ماسکی که من زدم نمادی از اعتراض است و کاری است که مردم بیرون از مجلس و در تاکسی و خیابان انجام می‌دهند، من که امضای همکارم را جعل نکردم که نطق بگویم، کاری کردم که مشروع است.
 
 با این تذکر رسایی فریادهای پیرموذن شنیده می‌شد که ابوترابی خطاب به او گفت:‌آقای پیرموذن ایشان اسمی از کسی نبردند من هم نمی خواهم این تذکر به کسی منتقل شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی