ابراهیم امامی

ساوالان خبر: فرماندار مشگین‌ شهر ضمن تضریح اوضاع منطقه گفت: دشمن در خارج از مرزهای این کشور و در کشورهای اسلامی وارد عرصه نبرد با رزمندگان اسلام شده اند و در این راستا سه نفر از همشهریان نیز به درجه جانبازی نائل شدند تا دشمنان را از منطقه خارج کرده و از مرزهای این کشور دفاع کنند.

به گزارش ایلقار، وی ضمن تقدیر از حضور پر شور و ۸۵ درصدی مردم در پای صندوق های رأی گفت: انتخابات با همکاری و همدلی مردم و مسئولین به نحو احسن برگزار شد و مقام معظم رهبری نیز در سخنرانی اخیر خود سلامت این انتخابات را تایید کردند.

وی تاکید کرد: درانتخاباتی سال جاری برای هر صندوق ۲۰۰ هزار تومان هزینه در نظر گرفته شده بود که با این هزینه اندک به نحو احسن جمع بندی و مدیریت شد و از مهر ماه سال آتی نیز وارد عرصه ای دیگر از انتخابات خواهیم شد لذا فرصت ۶ ماهه اول سال ۹۵ بهترین فرصت برای انجام پروژه ها و طرح هاست.

فرماندار مشکین شهر یادآور شد : فضای انتخابات فضایی رقابتی و آزاد است هرچند که برخی در این انتخابات اخلاق را باختند و از اعتماد و آزادی نظام سوء استفاده کرده و سخان و نقدهای نابجایی مطرح کردند

امامی با اشاره به وضعیت عمرانی شهرستان گفت: پروژه های عمرانی شهرستان مشگین‌شهر به ارزش ۳۰۰ میلیارد تومان در این شهرستان در حال اجراست که از جمله این پروژه ها می توان به محور مشگین‌شهر- اردبیل اشاره کرد که با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی آن در ۵ محور در حال اجراست.

فرماندار مشگین‌شهر گفت: با توجه به ظرفیت های شهرستان مشگین‌شهر نام این شهرستان در اکثر نقاط کشور آشناست و در ایام تعطیلات نوروزی شاهد حجم عظیمی از مسافران در این شهرستان خواهیم بود لذا شهرداری‌های شهرستان به عنوان ویترین شهر می‌بایست این شهرستان را برای ورود و حضور مسافران نوروزی اماده سازی کنند و مجموعه شورای اداری شهرستان نیز در جهت همکاری و همیاری اعضای شورای شهر و مجموعه شهرداری اماده همکاری است تا این شهرستان در جایگاه اصلی خود قرار گیرد.

وی با اشاره به وضعیت نامناسب شهری گفت: وضعیت سطح شهر با توجه به ظرفیت های گردشگری شهرستان مناسب این شهرستان نیست لذا اعضای شورای شهر می‌بایست زمینه درامدزایی شهرداری را فراهم کنند از این رو عملکرد اعضای شورای شهر می‌بایست مورد نقد و بررسی قرار گیرد.

امامی افزود : عملکرد برخی از اعضای شورای شهر جای نقد و بررسی و انتقاد دارد واگر همگام با توسعه شهر گام برندارند برخلاف میلمان از راه های قانونی دیگر  برخوردخواهیم کرد.