انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران


خدابخش

استاندار اردبیل گفت:‌ در راستای خدمات‌رسانی مناسب و شایسته به مردم باید شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی شهر درآمدها و هزینه‌های شهرداری‌ها را مدیریت کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مجید خدابخش ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات شهرهای انگوت، نیر و فخرآباد با حضور شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی این شهرها در استانداری اردبیل اظهار داشت: با وجود اینکه دولت در زمینه تامین مخارج و اعتبارات شهرداری‌های هیچ گونه وظیفه‌ای ندارد اما با افزایش درآمدها تلاش می‌کند تا شهرداری‌ها را در ارائه خدمات به مردم یاری‌ و کمک کند.

وی با بیان اینکه تامین زیرساخت‌هایی نظیر آب، برق، گاز و آب بر عهده دولت است، افزود: شوراها و شهرداری نیز باید با اتکا به توانمندی‌های خود و در نظر گرفتن درآمدها و مخارج در راستای خدمات‌رسانی برای مردم تلاش کرده و با برنامه‌ریزی‌های دقیق مالی در راستای مطابقت درآمدها و هزینه‌های شهرداری گام بردارند.

استاندار اردبیل فلسفه تشکیل شوراها در شهرها را مدیریت شهرداری و شهر دانست و تصریح کرد: در این زمینه باید اعضای شوراهای اسلامی شهرها اهتمام جدی داشته باشند تا بتوانیم شاهد توسعه خدمات ارائه شده در شهرها به مردم باشیم.

خدابخش با اشاره به وجود بیش از نیاز نیروی انسانی و کارمند در برخی شهرداری‌های استان بیان کرد: باید تعداد کارمندان و کارکنان شهرداری‌ها توجیه اقتصادی و فنی داشته باشند تا بتوان در مدیریت درآمدها و هزینه‌ها به شکل منطقی عمل کرد.

رئیس شورای برنامه‌ریزی استان اردبیل با اشاره به برخی اقدامات شهرداری‌ها خارج از حیطه وظایف این نهادها گفت: اعزام خودروی آتش نشانی شهرداری به خارج از شهرها برای اطفای حریق کاری غیرقانونی بوده چرا که خدمات شهرداری منحصر به داخل شهر بوده و شهرداری‌های باید از چنین کارهایی دوری کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی