ذکی الله خوشبخت

ساوالان خبرزکی‌ الله خوشبخت ظهر امروز در آیین کاشت نهال در شهرک بعثت اردبیل اظهار داشت: یکی از راهکارهای توسعه فضای سبز در اردبیل مشارکت مردم است که نیاز  است این امر برای توسعه و حفظ فضای سبز دراردبیل افزای یابد.

وی تصریح کرد: مردم نباید برای درخواست قطع یک درخت که سد معبر شده است تعداد زیادی قطع درختان را درخواست نمایند که این امر باعث ضربه زدن به فضای سبز و تخریب محیط زیست می‌شود و نیاز است همشهریان برای حفاظت از محیط زیست و توسعه سرانه فضای سبز اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

رئیس شورای شهر اردبیل افزود: یکی از برنامه‌های اساسی شهرداری و شورای شهر اردبیل کاشت نهال گل متناسب با اقلیم و خاک منطقه است که امسال اجرای این طرح مبنای کار شهرداری و شورای شهر قرار گرفته است تا مشکل خاصی در تخریب و خسارت به فضای سبز و درختان در اردبیل به وجود نیاید.

خوشبخت بیان کرد: نگهداری از درختان و نهال و بوته‌های گل بسیار حائز اهمیت است که نیاز است برای تحقق این امر مهم علاوه بر دستگاه‌های مربوطه مردم نیز مشارکت همه‌جانبه‌ای داشته باشند چرا که توسعه فضای سبز یک راهکار مناسب برای افزایش شور و نشاط اجتماعی در منطقه است که این امر نیازمند اهتمام ویژه همه دستگاه‌ها و مردم است.

وی اظهار کرد: خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها نقش بسزایی در توسعه و ترویج رهنگ توسعه فضای سبز دارند و باید با اطلاع‌رسانی دقیق و مزایای فضای سبز مردم را نسبت به این امر مهم آگاه ساخته و شاهد توسعه فضای سبز در اردبیل باشیم.