انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران


اردبیل - ایرنا - رئیس ستاد انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در گرمی مغان از داوطلبان نامزدی در انتخابات مجلس این شهرستان خواست از دادن وعده های دست نیافتنی به مردم خودداری کنند.

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی فرمانداری گرمی مغان میرعلی رحیمی زاد در جلسه توجیهی داوطلبان نامزدی در مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گرمی مغان گفت: سخنان داوطلبان نامزدی در انتخابات جنبه حقوقی دارد و هر فردی که قصد ورود به نهاد قانونگذاری را دارد باید از دادن قول ها و وعده های غیرقابل تحقق به مردم پرهیز کند.
وی افزود: برخی از وعده ها نه تنها امکان تحقق ندارند بلکه سطح توقع غیر معمول موکلان را بالا می برند.
وی اظهار کرد: تحرکات داوطلبان و هوادارانشان در فضای مجازی رصد می شود، شعارهای تبلیغاتی داوطلبان باید در حد و وسع توانمندی آنها باشد و نباید با طرح توانمندی خود ضعف رقبا را برجسته کنند.
فرماندار گرمی مغان برگزاری بدون مجوز جلسه های مناظره داوطلبان نامزدی در مجلس را غیرقانونی و مسوولیت آنها را بر عهده برگزارکنندگان جلسه دانست و از آمادگی ستاد انتخابات این شهرستان برای تمهید مقدمات برگزاری مناظره در صورت درخواست داوطلبان خبر داد.
رحیمی زاد ادامه داد: هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی ستاد انتخابات گرمی مغان به همراهی مردم در برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه مصمم هستند و هر داوطلب فقط اجازه دارد یک ستاد تبلیغاتی برادران و یک ستاد تبلیغاتی خواهران داشته باشد.
وی مدیران و مسوولان ادارات و نهادهای گرمی مغان را به خودداری از ورود به تبلیغات انتخاباتی و استفاده از امکانات اداری به نفع یا علیه داوطلبان توصیه کرد.
محمدحاجی آقا نیامیری دادستان دادسرای عمومی و انقلاب گرمی مغان هم از رسیدگی با الویت ویژه به جرایم انتخاباتی خبر داد و داوطلبان را به پرهیز از بداخلاقی های تبلیغات انتخاباتی فراخواند.
وی گفت: رد صلاحیت یک داوطلب به معنای نداشتن صلاحیت احراز پست یا مسوولیت دیگر نیست و داوطلبان باید با تمکین به قانون، اعتراض خود را فقط از مجرای قانونی پیگیری کنند.
وی آرای مردم را حق الناس دانست و وظیفه دستگاه قضایی را صیانت از حقوق مردم و برخورد با متخلفان اعلام کرد.
سرهنگ حسن نوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گرمی مغان را بر حفظ وحدت و همدلی و صیانت از آرمان ها و دستاوردهای انقلاب در انتخابات تاکید کرد.
سرهنگ سیف الله خسروزاده فرمانده نیروی انتظامی گرمی مغان نیز در این جلسه گفت: این نیرو به هیچ جریان و سلیقه ای وابسته نیست و برای برخورد با هرگونه بی نظمی و اختلال در انضباط اجتماعی آمادگی کامل دارد.
پناهی رئیس هیات نظارت بر انتخابات گرمی مغان نیز داوطلبان را به خودداری از تخریب همدیگر در تبلیغات انتخاباتی توصیه کرد.
وی گفت: استفاده داوطلبان از عنوان هایی نظیر دکتر یا استاد در تبلیغات انتخاباتی،اگر در نام نویسی در ستاد انتخابات به دارا بودن آن عنوان ها اشاره نکرده اند تخلف محسوب می شود.
در ادامه این جلسه هریک از داوطلبان نامزدی در مجلس نیز نقطه نظرات خود را جهت برگزاری باشکوه انتخابات مطرح کردند.
گرمی مغان با 91 هزار نفر جمعیت، یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.
این شهرستان در شمال اردبیل و در منطقه مرزی با جمهوری اذربایجان قرار دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی