انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

داوران و بازیکنان فوتبال بانوان اردبیل تجلیل شدند

چهارشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۰۷ ب.ظ

به همت هئیت فوتبال استان اردبیل و در روز جهانی فوتبال بانوان از داوران و بازیکنان فوتبال و فوتسال بانوان استان اردبیل تجلیل شد.

خبرگزاری فارس: داوران و بازیکنان فوتبال بانوان اردبیل تجلیل شدند

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که صبح امروز در هیئت فوتبال استان اردبیل برگزار شد رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: بانوان فوتبالیست این استان هم در عرصه حضور در تیم‌های فوتبال و فوتسال و هم داوری در سطح ملی خوش درخشیدند به طوری که غیایی و طوفان‌پور از جمله بازیکنان و داوران این استان هستند که در عرصه مسابقات مختلف و داوری برای این استان افتخار کسب کردند.

صمد نوتاش با اشاره به شناسایی فوتبالیست‌ها و نخبگان  فوتبالی این استان در رشته بانوان برای حضور مقتدرانه در اردوهای تیم ملی و برگزاری جلسات کمیته بانوان افزود: برای نخستین بار متولدین 1375 که دارای استعداد فوتبالی و فوتسالی هستند شناسایی شده و نسبت به آموزش و استعدادیابی آنها اقدام می‌شود.

وی برگزاری سه دوره کلاس داوری درجه سه و همچنین حضور در مسابقات مختلف و قضاوت داوران اردبیلی را به مانند ژاله طوفان‌پور یادآور شد و گفت: ما هرچه قدر در این حوزه بتوانیم تلاش و برنامه‌ریزی منسجمی را انجام دهیم قطعا در مسیر بالندگی فوتبال و فوتسال بانوان می‌تواند راهگشا و موثر باشد.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل با تبریک روز جهانی فوتبال بانوان اظهار کرد: در این زمینه آنچه که در استان اردبیل در سال‌های اخیر مورد توجه قرار گرفته بحث استعدادیابی و توجه به توانمندی بانوان فوتبالی است و همچنین حضور داوران توانمند این استان در مسابقات کشوری است که همواره در این عرصه خوش درخشیدند.

در این مراسم همچنین نایب رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل به ضرورت حمایت از تیم‌های فوتبال و فوتسال بانوان در گروه‌های سنی پایه اشاره کرد و گفت: استان اردبیل می‌تواند هم در لیگ فوتبال و هم فوتسال بانوان تیم قدرتمندی را راهی مسابقات کند به طوری که دعوت از دو بازیکن نوجوان و زیر 14 سال اردبیل به اردوی تیم ملی به نام‌های نهال قصرپور و رویا فضلی از جمله این استعدادها و توانمندی‌ها است.

آیناز غیایی  اظهار کرد: من در حال حاضر در لیگ برتر فوتسال کشور و در تیم جمشیدیه راد تبریز بازی می‌کنم و از نیم فصل دوم به این تیم اضافه شدم و تا اردیبهشت ماه این مسابقات به انجام می‌رسد.

وی گفت: در استان اردبیل تجهیزات و امکانات مناسب و درشان ورزش فوتبال و فوتسال بانوان وجود ندارد ولی امیدواریم در آینده با فراهم شدن این امکانات زمینه‌ای فراهم آید که استان اردبیل یک تیم موفق فوتبال یا فوتسال در لیگ بانوان داشته باشد.

غیایی بیان کرد: در سال آینده کلاس‌های داوری و مربیگری در رده‌های مختلف برگزار خواهد شد و در کنار آن اردبیل میزبان مسابقات فوتسال بانوان نیز خواهد بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی