انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

رئیس پلیس‌راه استان اردبیل گفت: محور ارتباطی خلخال ـ اسالم به دلیل شرایط جوی خاص همچنان کولاکی است و رفت و آمد در آن به کندی انجام می‌شود.

خبرگزاری فارس: خلخال ـ اسالم کولاکی است/ تداوم مسدودیت در محور خلخال ـ پونل

سیدحجت فتاحی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: ترافیک آرامی را در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان شاهد هستیم و به غیر از محور خلخال ـ پونل که به دلیل سقوط بهمن و کولاک شدید همچنان مسدود است و تا 23 اسفند‌ماه ترددی در این مسیر انجام نمی‌شود.

وی افزود: در محور خلخال ـ اسالم نیز شرایط جوی همراه با یخبندان و کولاک بوده و مسافران و رانندگان باید به نکات ایمنی توجه کنند.

رئیس پلیس‌راه استان اردبیل ادامه داد: تردد در این محورها بدون زنجیر‌چرخ امکان‌پذیر نیست و ما از رانندگانی که قصد عبور از این محورهای کوهستانی و صعب‌العبور را دارند انتظار داریم تا وضعیت شرایط جوی و تردد در این محورها را به دقت رصد کنند.

فتاحی تصریح کرد: از گردنه‌های صائین، حیران و همچنین محور قره‌آغاج نیز خبر می‌رسد که به‌رغم نیمه ابری بودن شرایط جوی سطح جاده خشک بوده و تردد در آنها به شکل روان انجام می‌شود اما در محور اردبیل ـ خلخال به دلیل یخبندانی که در جاده وجود دارد رانندگان باید جانب احتیاط را رعایت کنند.

این مسئول از رانندگان خواست تا با رعایت سرعت مطمئنه، توجه به تابلوهای راهنمایی و رانندگی، تمرکز حواس رانندگی کرده و حتی کمتر از سرعت مندرج در تابلوها حرکتشان را تنظیم کنند تا بتوانند سالم به مقصد برسند.

رئیس پلیس‌راه استان اردبیل یادآور شد: با توجه به شرایط جوی جاده‌های استان برای اینکه شاهد حوادث تلخ و ناگواری نباشیم انتظار می‌رود رانندگان از سرعت بسیار زیاد پرهیز کرده و در حدی که بتوانند خودروی خود را کنترل کنند در مسیرها و جاده‌های استان تردد کرده و از عجله و شتاب پرهیز کنند.

فتاحی گفت:‌ از اول زمستان در قالب طرح زمستانی پلیس‌راه تلاش جدی بر این است تا از تردد خودروها بدون تجهیزات زمستانی و زنجیر‌چرخ پرهیز شود چرا که به هیچ‌وجه در گردنه‌های صعب‌العبور استان بدون این آراستگی‌ها تردد امکان‌پذیر نیست.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی