انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران


کراپ‌شده - لطف اللهیان شهردار اردبیل

اردبیل – شهردار اردبیل گفت: خروج از رکود مالی شهرداری اردبیل تنها با دو راهکار سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و صندوق زمین و مسکن امکان‌پذیر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید لطف‌اللهیان شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای شهر اردبیل در بررسی نامه پیشنهادی شهرداری جهت مشارکت با شرکت عمران مسکن‌سازان جهت احداث مجتمع تجاری و مسکونی ۴۵ متری ولایت تصریح کرد: در حال حاضر شهرداری با کمبود مالی مواجه است.

وی افزود: ضروری است در چنین وضعیتی بودجه شهرداری به‌صورت عملیاتی با محوریت توسعه باشد و در حال حاضر کارشناسان شهرداری این موضوع را موردبررسی قرار می‌دهند تا به‌زودی گزارش آن نهایی شده و به شورای شهر اردبیل ارائه شود.

شهردار اردبیل متذکر شد: شهرداری به لحاظ گردش راکد اقتصادی در شهر دچار کمبود است و بااین‌وجود به دنبال این هستیم بدهی شهرداری را به‌صورت منطقی پرداخت کنیم.

لطف‌اللهیان در خصوص اعتراض یکی از اعضای شورا مبنی بر تأخیر در پرداخت حقوق کارگران اضافه کرد: اصل بر این است حق‌وحقوق هیچ کارگری ضایع نشود و به همین دلیل تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا پرداختی‌ها انجام شود.

وی بابیان اینکه رکود مالی دو راهکار جلوی پای شهرداری گذاشته است، تصریح کرد: باید در موضوع سرمایه‌گذاری به سمت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برویم و درعین‌حال به موضوع صندوق زمین و مسکن توجه داشته باشیم.

شهردار اردبیل بابیان اینکه پروژه‌های عمرانی مشارکتی راکد در دست بررسی و پیگیری است، ادامه داد: ما تعدادی از پروژه‌ها را فعال کردیم و لازم است شورا از این اقدامات بازدید داشته باشد.

لطف‌اللهیان در خصوص مجوز احداث مجتمع تجاری با مشارکت شرکت عمران مسکن‌سازان به پیشنهاد ۳۵ درصدی سهم شهرداری و ۶۵ درصدی سهم سرمایه‌گذار اشاره کرد و افزود: شهرداری به دنبال حمایت از سرمایه‌گذار است.

راهکار جذب مشارکت نداریم

در این جلسه رئیس کمیسیون مشارکت و سرمایه‌گذاری شورای شهر اردبیل نیز بابیان اینکه این درخواست که از سوی کمیته عالی سرمایه‌گذاری طرح‌شده در کمیسیون بررسی‌شده و موردپذیرش قرار گرفته است، افزود: ضروری است شورا و شهرداری در جذب سرمایه‌گذار منعطف عمل کنند.

علی هدایتی تصریح کرد: در اردبیل موضوع مشارکت با ضعف مواجه است و دلیل آن این است که راهکار جذب نداریم و باوجوداینکه همه به‌ضرورت سرمایه‌گذاری تأکیددارند اما چند شهر توانسته موفق عمل کند.

وی افزود: طرح‌های مشارکتی باید قویاً موردتوجه قرار گیرد و شورا و شهرداری با انعطاف بیشتر زمینه جذب سرمایه‌گذاران را فراهم سازد.

در پایان این جلسه به تصویب اعضای شورای شهر اردبیل سهم شهرداری در این پروژه ۳۰ و سهم سرمایه‌گذار ۷۰ درصد مصوب شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی