انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

خدابخش: اقتصاد مشگین شهر متحول می شود

چهارشنبه, ۹ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۲۰ ب.ظ


اردبیل - ایرنا- استاندار اردبیل روز چهارشنبه پس از بازدید از پروژه های عمرانی و تولیدی در مشگین شهر گفت : با بهره برداری از این پروژه ها اقتصاد و چهره این شهرستان متحول می شود.

مجید خدابخش که پیش از ظهر چهارشنبه به مشگین شهر سفر کرده بود از پروژه سه بانده کردن جاده مشگین شهر، سد احمد بیگلو ، پروژه مرغداری در روستای کنگرلو و سه پروژه گردشگری در دامنه سبلان بازدید کرد.
وی در حاشیه این بازدید به خبرنگار ایرنا گفت: در سال های اخیر سرمایه گذاری کلانی در زیرساخت ها ، انرژی ، بخش گردشگری و دیگر بخش های اقتصادی مشگین شهر صورت گرفته که با به نتیجه رسیدن آنها این شهرستان شاهد تحول چشمگیری خواهد بود.
وی بیان کرد: سرمایه گذاری بزرگی در زمینه انرژی های نو در دامنه سبلان در حال انجام است، ضمن اینکه در کنار آن در زمینه گردشگری نیز پروژه های مهمی در حال اجراست .
وی همچنین افزود: در زمینه استفاده از ظرفیت های نیروگاه زمین گرمایی مشگین شهر در بخش کشاورزی از جمله در توسعه گلخانه ها برنامه ریزی می شود.
شهرستان مشگین شهر در شمال غرب استان اردبیل و در دامنه سبلان واقع می باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی