انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

حمایت سپاه از کاندیداهای مجلس کذب محض‌است

پنجشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۴، ۰۳:۳۸ ب.ظ


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مشگین‌شهر گفت: متاسفانه برخی از کاندیداها خود را به سپاه منتسب می کنند که من به عنوان مسئول سیاسی سپاه چنین حرفی را تکذیب و آن شخصی که این حرف را می زند کذاب می دانم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  به نقل از مشکین‌رسا، همایش ائمه جماعت و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج با حضور مسئولین پایگاه، هیئت امنای مساجد اداره اوقاف، تبلیغات، امام جمعه مشگین‌شهر و سپاه شهرستان در محل مسجد امام حسین (ع) برگزار شد.

 

در این همایش سرهنگ پورمند فرمانده سپاه مشگین‌شهر ضمن گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: شعار اصلی و محوری دهه فجر سال جاری « تداوم اقتدار و عزت انقلاب اسلامی در پرتو ولایت مداری، همدلی و همزبانی دولت و ملت » نامگذاری و تعیین شده است لذا امروز دور هم گرد آمدیم تا دست در دست هم دهیم و به محرومیت های فرهنگی که در سطح کشور وجود دارد بخشی از این محرومیت‌ها را با همیاری اعضای هیئت امنای مساجد و فرماندهان پایگاه ها رفع کنیم.

 

همچنین در این همایس حجت الاسلام رضا باوقار امام جمعه مشکین شهر با اشاره به اهمیت وحدت میان فرماندهان و هیئت امنای مساجد خاطر نشان کرد: با گذشت سال‌ها فعالیت در کنار یکدیگر انتظار می رود اختلافی ما بین فرماندهان و هیئت امنای مساجد وجود نداشته باشد و با وحدت و همدلی یکدیگر برای اجرای هر چه بیشتر برنامه های فرهنگی و مذهبی تلاش شود.

 

وی افزود: برای اجرای برنامه های فرهنگی در مساجد باید با همفکری یکدیگر آسیب های محل شناسایی و مسجد را به محل و خانه ای جهت تربیت جوانان تبدیل کرد.

 

در ادامه این همایش حجت الاسلام عبدالله رضایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مشگین‌شهر با اشاره به دستاورد های انقلاب اسلامی گفت: مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی بود چرا که جمهوری اسلامی زائیده انقلابی اسلامی است، همین این که امروز کشورهای ابر قدرت به وفور می گویند ما در برابر ایران تحقیر شدیم خودش دستاوردی برای انقلاب محسوب می شود.

 

رضایی با اشاره به انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان افزود: رأی مردم تنها چیزی است که دشمن نتوانسته است در آن نفوذ کرده و دخالت کند لذا برای حفظ این اقتدار مردم باید نماینده اصلح را تشخیص و انتخاب کنند و اگر نماینده اصلح انتخاب نشود نمی تواند در برابر استکبار ایستادگی کند به طوری که در مجلس فعلی برخی از نمایندگان مردم ایران را همچون آهو و آمریکا را شیر برای خود می دانستند که ایران در مقابل آمریکا از بین خواهد رفت لذا این ادعاها از ویژگی‌های یک نماینده ذلیل در این کشور است.

 

وی با اشاره به ویژگی های نماینده اصلح گفت: فردی که به اصول انقلاب و امام (راحل) پایبند باشد کاندیدای اصلح است و هر کاندیدایی که بخواهد توسط مردم انتخاب شود باید از فتنه گران و جریان انحرافی برائت بجوید.

 

حجت الاسلام رضایی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: متاسفانه برخی از کاندیداها خود را به سپاه منتسب می کنند که من به عنوان مسئول سیاسی سپاه چنین حرفی را تکذیب و آن شخصی که این حرف را می زند کذاب می دانم.

 

وی ادامه داد: برخی افراد به سپاه دست اندازی می کنند که در جواب آنها اعلام می‌کنم سپاه پاسداران دفاع از کیان انقلاب اسلامی در همه زمینه ها را وظیفه خود می‌داند و ما همه جلسات کاندیداها را چه از لحاظ فرهنگی و چه سیاسی رصد می کنیم .

در بخش پایانی از این همایش از هیئت های مذهبی شهرستان تقدیر شد.

 

انتهای پیام/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی