انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

حماسه ۹ دی میثاق ناگسستنی با ولایت است

سه شنبه, ۸ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۲۸ ق.ظ


خوشبخت رئیس شورای شهر اردبیل

اردبیل – رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: حماسه ۹ دی میثاق ناگسستنی با ولایت و خلق این حماسه توسط مردم به معنی تجدید این میثاق است.

به گزارش خبرنگار مهر، ذکی اله خوشبخت شامگاه دوشنبه در جلسه شورای شهر اردبیل تصریح کرد: حماسه ۹ دی حماسه ملت ایران در برابر فتنه‌گران بین‌المللی بود و مردم در این حماسه با هوشیاری توطئه‌ها را یکی پس از دیگری از بین بردند.

وی با تأکید به تجلی بصیرت و آگاهی مردم در این حماسه متذکر شد: ۹ دی حماسه‌ای در برابر فتنه گران بین‌المللی بود تا مردم بار دیگر دل‌بستگی خود به ولایت را نشان دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل با تأکید به اینکه در این روز مردم در مقابل دشمنان انقلاب و قانون اساسی خلق حماسه کردند، اضافه کرد: درواقع ملت ایران همواره در مقاطع مختلف تاریخی تجدید میثاق خود با آرمان‌های انقلاب و رهبری را به منصه ظهور رسانده است.

خوشبخت تأکید دارد که در شرایط که دشمن سرمایه‌گذاری قابل‌توجهی برای مقابله با آرمان‌های انقلاب می‌کند، چنین حضور حماسی مشت محکمی در مقابل توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان است.

وی با اشاره به نمایش ایثار، وحدت و یکدلی ملت ایران در این روز اضافه کرد: باوجود تلاش دشمن در سال ۱۳۸۸ برای ضربه زدن به‌نظام مردم ولایت مدار با الگو گیری از نهضت عاشورا در مقابل این توطئه ایستادند.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل با اذعان به پیروی همیشگی مردم ایران از ولایت افزود: در سایه چنین شور جمعی دست دشمن همواره کوتاه خواهد بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی