انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

حزب رهپویان قوی‌ترین تشکل در اردبیل است

جمعه, ۹ مرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۳۵ ق.ظ
در حالی که حبیب کوهی ، رئیس جبهه حامیان ولایت اردبیل در جلسه هفتگی این تشکل از خواب خرگوشی احزاب اصولگرا در اردبیل انتقاد کرده و گفته بود « حزب و گروه قوی در استان اردبیل سراغ نداریم که با آنها رقابت کنیم» ، امید علی رعنایی در مصاحبه دیروز خود به این سخنان واکنش نشان داد و گفت: حزب رهپویان قوی‌ترین تشکل در اردبیل است.

در حالی که حبیب کوهی ، رئیس جبهه حامیان ولایت اردبیل در جلسه هفتگی این تشکل از خواب خرگوشی احزاب اصولگرا در اردبیل انتقاد کرده و گفته بود « حزب و گروه قوی در استان اردبیل سراغ نداریم که با آنها رقابت کنیم» ، امید علی رعنایی در مصاحبه دیروز خود تلویحا به این سخنان واکنش نشان داد و گفت: حزب رهپویان قوی‌ترین تشکل در اردبیل است.

امید علی رعنایی در این نشست با انتقاد از نبود تفکر حزبی و گروهی در کشور و فعال نبودن احزاب به صورت فراگیر گفت: بنده به صراحت اعلام می‌کنم که حزب رهپویان قوی‌ترین حزب استان اردبیل است که در طول سال با برگزاری جلسات مختلف تلاش می‌کند تا خود را حزب موسم انتخابات معرفی نکند.

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی اردبیل ادامه داد: هر چند برخی از احزاب و گروه‌ها فعالیت خود را تنها در ایام انتخابات متمرکز می‌کنند اما حزب رهپویان با تمام توان فعالیت حزبی و گروهی خود را آغاز کرده و قرار است لیست واحدی نیز در این زمینه ارائه کند.

رعنایی تصریح کرد:‌ این حزب و جمعیت فعال سیاسی برگرفته از اندیشه‌های اسلامی و دینی قطعاً در همه مناطق تشکیلاتی قوی و منسجم دارد که هم در گروه خواهران و هم برادران در صنوف و طیف‌های مختلف تلاش جدی بر این است تا از دانشگاه‌ها و جامعه فرهنگیان گرفته تا بازار و اصناف این مجموعه بتواند عضوگیری کرده و فعالیت‌هایش را ادامه دهد.

وی یادآور شد: قطعاً در آستانه انتخابات حزب رهپویان بیش از هر زمان دیگر فعالیت خود را به انجام می‌رساند تا شایسته‌ترین و لایق‌ترین افراد وارد مجلس شده و در این زمینه ما به ارائه لیست واحد از سوی اصولگرایان امیدواریم.

رعنایی با بیان اینکه حزب رهپویان هنوز به جمع‌بندی برای انتخاب گزینه‌های انتخاباتی نرسیده و بیشتر به دنبال تبیین شاخص‌ها و مصداق‌ها هستیم، افزود: با توجه به اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان از حساسیت و اهمیت خاصی برخوردار بوده، بهتر و شایسته است تا حضور مردم در عرصه‌های انتخابات را با همراهی احزاب و گروه‌ها شاهد باشیم.

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی اردبیل ادامه داد: مردم یقین داشته باشند که جریان اصولگرایی با پشت سر گذاشتن جریان اصلاح‌طلبی و اعتدال سعی خواهد کرد تا در تأمین منافع مردم حرکت و اقدامی اساسی انجام دهد.

وی افزود: قطعاً در انتخابات پیش‌رو چه در انتخابات مجلس دهم و چه انتخابات مجلس خبرگان رهبری مردم اقبال خوبی را به این جریان نشان خواهند داد و بار دیگر ثابت خواهد شد که جریان ناب اصولگرایی که از مجلس هفتم با اقبال خوب مردم روبه‌رو شده، همچنان حامیان و طرفداران بی‌شماری دارد.

منبع : تابناک اردبیل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی