انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

حربه های تبلیغاتی با طعم جوجه کباب

سه شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۰۷ ق.ظ


کاندیداها با شام و نهار تبلیغاتی رای اعتماد مردم را هدف قرار ندهند چرا که هیچ غذایی واجب تر از انتخاب اصلح و در پی آن به وجود آمدن موقعیت های درخشان منطقه ای که همه مردم خواهان آن هستند نیست.

به گزارش به نقل از کیویمیز، کمتر از 10 روز به انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی مانده و صحنه سیاسی شهرستان کوثر با وجود اینکه فعلا زمان قانونی تبلیغات شروع نشده است این روزها شاهد تحرکات فراوانی است و کاندیدها حتی از 3 یا 6 ماه پیش خیز بلندی برای کسب تک کرسی سبز رنگ بهارستان برداشته اند بطوریکه در صفوف نانوایی، تاکسی ها، مجالس ختم، دانشگاهها و اماکن عمومی شهرستان صحبت از انتخابات است.

با نزدیک تر شدن به زمان انتخابات که دور از این هم انتظار نمی رود شور انتخاباتی در جای جای شهرستان کوثر وجود دارد ولی شعور انتخاباتی هم بنا بر قانون بایستی از سوی کاندیداها و طرفداران آنها رعایت شود.

اما برخی با ایجاد گروه های خاص در شبکه های اجتماعی موبایلی که غالبا به بر له یا علیه کاندیداهای خاص فعالیت می کنند خواهان زیر سوال بردن اصل چهارچوب انتخابات هستند؛ چهارچوبی که همگان بر رعایت آن اصول مهم پایبند و بر عمل به آن نیز مسّر هستند.

با وجود اینکه شبکه های اجتماعی موبایلی در ارتباط بین مسئولین و مردم و ایجاد شور انتخاباتی مثبت واقع شده است ولی برخی افراد در این گروه ها اقدام به تبلیغ جناح های سیاسی می کنند و بعضا نیز شاهد بداخلاقی های سیاسی در این فضا می شوند؛ در حالی که اخلاق اسلامی خصوصاَ در انتخابات یکی از اصول و چهار چوبی است که مسئولین ارشد استان و شهرستان نیز به آن تاکید موکد دارند.

تخریب برخی ها در گروه های تلگرامی به صورت قابل توجهی افزایش یافته و شایعه پراکنی در خصوص افراد از جمله انصراف و ائتلاف کاندیداها از مهم ترین بداخلاقی ها  می باشد.

برخی ها برای جلب نظر کاندیداها و با نرم افزارهای متعدد افرادی خارج از شهرستان را در گروه مورد نظر اضافه می کنند تا آمار اعضای گروهشان بالا برود.

بحث مسائل عمرانی شهرها و روستاهای شهرستان در گروه های حامیان کاندیداها از نکته های دیگر حوزه فضای مجازی شهرستان کوثر می باشد و مسائلی که در حوزه وظایف نماینده مجلس نمی باشد مورد کنکاش و بحث قرار می گیرند.
 

سخن آخر: وظیفه یک نماینده قانون گذاری و نظارت است و در کنار این وظیفه ذاتی خود در جذب اعتبارات نیز بی تاثیر نیست ولی استخدام، آبادانی، عزل و نسب و دیگر مواردی که متولیان خود را در سطح منطقه دارد هیچ ارتباطی با نماینده مجلس ندارد؛ به عبارتی کاندیداها با شام و نهار تبلیغاتی رای اعتماد مردم را هدف قرار ندهند چرا که هیچ غذایی واجب تر از انتخاب اصلح و در پی آن به وجود آمدن موقعیت های منطقه ای که همه مردم خواهان آن هستند نیست.

انتهای پیام/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی