انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

اردبیل - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با اشاره به حادثه اخیر قتل پزشک اردبیلی تاکید کرد که این موضوع یک هشدار جدی و بزرگ تربیتی در جامعه و در بین خانواده‌ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدحسن عاملی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه اردبیل افزود: این حادثه هشدار بزرگی است که خانواده ها باید در تربیت فرزندان خود و آشنا ساختن آنها با ارزشهای دینی، تربیتی و اعتقادی بسیار حساس باشند.

وی در این خصوص از شهروندان استان بوژه اردبیل خواست موضوع را به دستگاه قضایی واگذار کنند و هیچکس خود را در مقام قضاء قرار ندهد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان همچنین در تبیین تاکید مقام معظم رهبری بر ادامه سیاستهای بین المللی جمهوری اسلامی و بر لزوم استقلال سیاسی کشور تصریح کرد: حمایت از مظلوم و عدم خضوع در برابر مظالم استکبار جهانی جزو اصول دینی و اعتقادی و مفاد آیات و روایات و مطابق با سیره معصومین است.

وی بیان داشت: از سوی دیگر استکبار جهانی بر مسئولیت پذیری منطقه ای ایران و بی تفاوتی نسبت به اوضاع عراق و سوریه و سپردن عتبات به دست داعشی های تروریست تاکید دارد تا عتبات عالیات را با خاک یکسان کنند.

عاملی به نقشه های استکبار جهانی و سواستفاده از توافق هسته ای اشاره کرد و یادآور شد: استکبار جهانی با توافق هسته ای خود را آماده کرده بود تا به ملتهایی که ایران اسلامی را در موضوع مقاومت و حق طلبی الگو قرار داده اند، بگوید بدون تکیه بر ما نمی توانید استقلال، حاکمیت ملی و اقتصاد خود را سر پا نگه دارند و نتیجه مقاومت جز تسلیم شدن مثل تسلیم شدن ایران نیست.

وی تاکید کرد که مقام معظم رهبری با تاکید بر ادامه سیاستهای خارجی مبتنی بر عزت، حکمت و ظلم ستیزی این شیطنت شیطان بزرگ را خنثی کردند.

امام جمعه اردبیل با اشاره به فرا رسیدن پنجم مرداد روز نماز جمعه، به اهمیت و آثار بزرگ دنیوی و اخروی نماز جمعه تاکید و از شهروندان استان خواست در راستای ادای دین تربیتی نسبت به فرزندان، آنها را با نماز جمعه آشنا سازند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی