انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران


این روزها در شهر شاهد جولان سگ های هستیم که زیبایی شهر و البته آرامش مردم را برهم زده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی، این روزها جولان آزادانه سگ های ولگرد در خیابان های اردبیل و البته در شهرستان های دیگر از جمله نیر و نمین و سرعین و دیگر شهرهای استان به یک معضل اساسی تبدیل شده است.

معضلی که صرف نظر از برهم زدن چهره شهر آرامش مردم را نیز سلب کرده است.

البته حضور و جولان تعداد زیاد سگ در سطح شهر قطعا بروز برخی بیماری ها را نیز به همراه دارد، که باید اقدام اساس در جهت جمع آوری این حیوانات صورت گیرد.

در این میان هرچند سگ های ولگرد روز را به آرامی سپری می کنند اما شب ها، صداهای گروهی آنها، آرامش را از خانواده ها سلب کرده است.

اما نکته جالب در این میان عدم توجه مسئولان مربوط، به جولان این حیوانات در شهر است که با توجه به نزدیک شدن به روزهای تعطیلی، نیاز به برنامه ریز ی مناسب در جهت جمع آوری آنها است.

حضور سگ های خیابانی، در ایامی که هجوم مسافران به اردبیل را شاهد خواهیم بود قطعا فضا و چهره ی نامطلوبی را در شهر ایجاد خواهد کرد.

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی