انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

جهش اقتصادی و تجاری بزرگ برای اردبیل در راه است

چهارشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۴، ۰۲:۴۷ ب.ظ


استاندار اردبیل گفت: با راه‌اندازی منطقه آزاد تجاری، ویژه اقتصادی و پارک علم و فناوری جهش بزرگ تحولی در استان اردبیل در پیش‌رو است.

خبرگزاری فارس: جهش اقتصادی و تجاری بزرگ برای اردبیل در راه است
 

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مجید خدابخش پیش از ظهر امروز در جمع فعالان حوزه شرکت‌های دانش بنیان و فناورانه در اردبیل اظهار کرد: ما به راحتی می‌توانیم از عرصه تولید آثار در بخش‌های مختلف، راه‌اندازی شرکت‌های خدمات گردشگری، کشاورزی و توسعه تجارت بین‌المللی با نبوغ و خلاقیت خاص زمینه اشتغال پایدار را برای نسل آینده فراهم کنیم.

وی گفت: باید به سمتی حرکت کنیم تا تولیدات ما با یک بسته‌بندی زیبا و مناسب حتی روانشناسی رنگ و قالب بسته‌بندی روانه بازار مصرف شود تا به شکل مطلوب بتوانیم از فرصت طلایی بازار روسیه در صادرات محصولات متنوع استفاده کرده و بهره لازم را ببریم.

استاندار اردبیل افزود: اگر ما بخواهیم بازار 300 میلیون نفری مسکو را به دست آوریم و محصولات غذایی به آن کشور صادر کنیم باید استاندارد یورو چهار را به همراه بازاریابی مناسب اصول درست در این زمینه رعایت کنیم تا کالاهای تولیدی و صادراتی ما توان رقابت با کشورهای مختلف را داشته باشد.

خدابخش راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی و آزاد تجاری را به همراه پارک علم و فناوری در 10 هکتار نوید یک جهش خوب تحول اقتصادی و صادراتی توصیف کرد و یادآور شد: ما یک راه بیشتر در ایجاد کارآفرینی برای جوانانمان نداریم و آن هم استفاده از شیوه‌های خلاقانه جوانانمان در حوزه سرمایه‌گذاری‌های بخش غیردولتی است که قطعا می‌تواند خارج از ضوابط و مقررات دست و پاگیر دولتی فرصت اشتغال بسیار مثبت و فراگیری را فراهم آورد.

رئیس شورای اداری استان بیان کرد: با راه‌اندازی شهرک‌های گلخانه‌های که مقدمات آن در شمال استان و در فضای بیش از ده‌ها هکتار فراهم آمده است به راحتی می‌توانیم زمینه صادرات محصولات را با بسته‌بندی مناسب، کیفیت مطلوب‌تر و روند حمایتی مناسب به وجود آوریم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۷
انتخاب اردبیل

استاندار اردبیل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی