انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان اردبیل گفت: در روزهای آینده مسابقات مختلف ورزشی و کلاس‌های مفید آموزشی توسط هیأت ورزش‌های همگانی برنامه‌ریزی شده و اردبیل میزبان جشنواره سراسری تندیس یخی و آدم‌برفی خواهد بود.

مرتضی تاج‌مهر، صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار داشت: جشنواره  کشوری تندیس یخی و آدم‌برفی به میزبانی استان اردبیل به صورت سراسری و با حضور و استقبال علاقه‌مندان از استان‌های مختلف کشور در شهرستان سرعین برگزار می‌شود.

وی افزود: جشنواره تندیس یخی و آدم‌برفی از ششم و هفتم بهمن‌ماه در شهرستان سرعین برگزار خواهد شد و از هر استان یک تیم در این مسابقات شرکت می‌کنند.

تاج‌مهر گفت: در روزهای گذشته مسابقات انتخابی آمادگی جسمانی به شکل پارکور در رده آقایان و بانوان برگزار شد و افراد منتخب که موفق به کسب بالاترین امتیازات شدند در مسابقات کشوری حضور پیدا می‌کنند.

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان اردبیل تصریح کرد: برای ایّام دهه فجر مسابقات مختلف ورزشی و فرهنگی پیش‌بینی شده و در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری مناسب رقابت‌های ایروبیک، دارت، طناب‌کشی و فوتسال هستیم.

تاج‌مهر از برگزاری همایش پیاده‌روی در تمام شهرهای استان در ایّام دهه فجر خبر داد و گفت: با تعامل ایجاد شده با دانشگاه آزاد اسلامی قبل از پایان سال جاری یک دوره کلاس آمادگی جسمانی ویژه دانشجویان برگزار می‌شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی