انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
رئیس جبهه حامیان ولایت استان اردبیل با تکرار انتقادات خود از بی تحرکی احزاب اصولگرا گفت: جبهه متحد اصولگرایان استان اردبیل مدتهاست که حتی یک نشست عمومی نداشته اند. وی گفت نمایندگانی که در مدح ظریف شعر می خوانند کمی هم به فکر رسیدگی به مشکلات استان باشند.

رئیس جبهه حامیان ولایت استان اردبیل با تکرار انتقادات خود از بی تحرکی احزاب اصولگرا گفت: جبهه متحد اصولگرایان استان اردبیل مدتهاست که حتی یک نشست عمومی نداشته اند. 

به گزارش تابناک اردبیل ، حبیب کوهی که در جلسه عمومی هفتگی این جبهه سخن می گفت اضافه کرد: متاسفانه در چهار سال گذشته حتی یکبار هم نشده است که مدعیان ریاست بر جبهه اصولگرایی استان اردبیل نماینده ای را دعوت کنند و چهار تا سئوال مردم را از او بپرسند.

وی با طرح این سئوال که اصولگرایان اردبیل الان کجا هستند و کدام حزب منتسب به اصولگرایان در استان فعالیت واقعی دارد و کار تشکیلاتی انجام می دهد اضافه کرد: ولی خیلی از آقایان منتظرند در ماه های نزدیک به انتخابات دوباره ادعای فعالیت حزبی کنند.

کوهی با بیان اینکه ما حتی یک حزب اصولگرا در اردبیل پیدا نکردیم که بیاید و بگوید ما با شما رقابت درون گروهی می کنیم اضافه کرد: در ایام نزدیک به انتخابات همواره شاهد رشد قارچی فعالیت احزاب هستیم و این رویه اکنون از طرف احزاب اصلاح طلب آغاز شده است.

رئیس جبهه حامیان ولایت با تکرار این گفته خود که " حزب و گروه قوی در استان اردبیل سراغ نداریم که با آنها رقابت کنیم" اظهار کرد: ما به دقت رفتارهای نمایندگان استان را رصد کرده ایم و در مورد عملکرد هر کدام پرونده قطوری در اختیار داریم و به نمایندگانی که در مدح ظریف شعر می خوانند می گوییم بهتر است کمی هم به فکر رسیدگی به مشکلات اساسی استان باشند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی