تصادف- زخمی

ساوالان خبر: در مقایسه با سایر شهرستانها جاده های مواصلاتی شهرستان کوثر (بخصوص گیوی – خلخال) از وضعیت چندان مناسبی برخوردار نیست وعلاوه بر کیفیت پایین آسفالت، نبود امنیت جانی و مالی (سرچم – اردبیل)، جاده ها و وجود چاله چوله ها باعث ضرر و زیان فراوان به خودروها شده وتاکنون در خصوص عملیات اساسی بهسازی و آسفالت جدید جاده ها  اقدام نشده است.

به گزارش کیویمیز، وجود اختلاف ارتفاع جاده با حاشیه در برخی مسیرها، کم عرض بودن و کمبود حفاظ جاده ای، نبود سامانه روشنایی، فرسودگی آسفالت جاده ها، نبود حتی یک متر آزاد راه، موجب شده سالانه تعداد زیادی از شهروندان کوثری و دیگر میهمانان و گردشگران نیز قربانی این جاده ها شوند.

هرچند تصادفات و مرگ و میر همشهریان درحوادث جاده سرچم – اردبیل و گیوی – خلخال هرسال تکرار می شود ولی وقوع هرساله  تصادفات در این جاده ها همانند سال های گذشته، نگرانی افکار عمومی را به دنبال داشته و در این میان کم توجهی مسئولان به این امر نگرانی را دوچندان می کند.

شرایط جاده ای (نبود حس اطمینان و امنیت) در این مسیر ها در موقعیت قرار داشته و از استاندارد لازم برخوردار نیست رسیدگی به وضعیت نامطلوب این مسیرها ازخواسته های مردم و مسافرانی است که گذرشان به این مسیر می خورد؛ اما افسوس که هیچ عکس العملی نسبت به نگرانی های مردم نشان داده نمی شود و در ادامه منتظر وقوع حادثه در مسیر ها هستند تا عملکردشان را روبروی دوربین رسانه ملی به نمایش بگذارند!

امید است این بارمسئولان فکری به حال این جاده ها بکنند چرا که روزانه و در آستانه عید نوروز شاهد تردد های زیادی در این مسیر هستیم.

از مسئولین ذیربط شهرستان کوثر انتظار می رود حل این مشکلات را به صورت جدی در دستور کار خود قرار بدهند چرا که این جاده  ها در شان مردم این شهرستان نیست.