انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

تکمیل راه آهن اردبیل - میانه تا سه سال آینده!!!

پنجشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۴۰ ب.ظ

صدیف بدری اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این طرح را 10 هزار میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: اگر هر سال سه هزار میلیارد ریال اعتبار برای این طرح اختصاص یابد پیش بینی می شود تا سه سال آینده تکمیل شود .


اردبیل- ایرنا -نماینده اردبیل ،نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: تکمیل طرح راه آهن اردبیل -میانه در صورت تخصیص اعتبار مورد نیاز تا سه سال اینده به مرحله بهره برداری می رسد.


صدیف بدری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در جریان بازدید روز گذشته اعضای کمیسیون عمران مجلس به همراه معاون وزیر راه و شهرسازی ، نمایندگان استان اردبیل در مجلس و استاندار اردبیل از طرح راه آهن اردبیل - میانه مقرر شد مشکلات موجود این طرح برطرف شود.
وی اضافه کرد: کمیسیون عمران مجلس تعهدی که در سفر قبلی به استان اردبیل در باره اختصاص اعتبار به طرح راه آهن اردبیل کرده بودند خوشبختانه عملی و بیش از 3 هزار میلیارد ریال اعتبار از سوی کمیسیون عمران مجلس مصوب شد و برای اینکه این مصوبات عملیاتی شود بازدیدی از محل توسط کمیسیون عمران بعمل آمد که لازم است از حسن نیت کمیسیون عمران و نمایندگان استان در تسریع این طرح تشکر کنم.
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در این بازدید مقرر شد قطعات غیر فعال راه آهن فعال و قطعاتی که نیاز به واگذاری به پیمانکار جدید است عملی شود تا عملیات اجرایی بیش از گذشته تسریع شود.
نماینده اردبیل ،نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: عملیات اجرایی قطعه ای که دارای پیمانکار است به خوبی پیش می رود اما حجم عملیات بدلیل صعب العبور بودن مسیر سنگین است و باید پیمانکاران مطابق زمان بندی مشخص فعالیت خود را بجد ادامه دهند .
بدری افزود: آنچه که کمیسیون عمران مجلس در باره اختصاص اعتبار تععهد کرده بود عمل کرد و دولت هم باید به تعهدات خود در خصوص پرداخت مطالبات پیمانکاران عمل کرده و اعتبارات لازم را به موقع تخصیص دهد.
وی اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این طرح را 10 هزار میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: اگر هر سال سه هزار میلیارد ریال اعتبار برای این طرح اختصاص یابد پیش بینی می شود تا سه سال آینده تکمیل شود .
بدری گفت: برای تکمیل این طرح می توان از منابع دیگر مثل بازار سرمایه استفاده کرد تا شاهد بهره برداری سریع و به موقع از آن باشیم.
نماینده اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تنها مشکل راه آهن اردبیل نبود اعتبار است گفت: با بررسی های انجام شده و مذاکره با وزیر راه و شهرسازی همراه با مجمع نمایندگان به این نتیجه رسیدیم که راه آهن اردبیل - میانه مشکل فنی و اساسی ندارد.
بدری با اشاره به پیشرفت فیزیکی راه آهن اردبیل - میانه افزود: هم اکنون این طرح 43 درصد پیشرفت فیزیکی دارد متاسفانه در گذشته در روند پیشرفت این طرح اهمال شده و امید است با تزریق فایناس خارجی و اعتبارات دولتی بتوانیم مطالبه اصلی مردم را محقق سازیم.
طرح راه آهن اردبیل - میانه به طول 175 کیلومتر از سال 1383 کلنگ زنی و مدت زمان اجرای آن پنج سال تعیین شده بود که بدلیل نبود اعتبارت تکمیل آن تاکنون به تعویق افتاده است.
خبرنگار:یعقوب شاددل**انتشاردهنده:عارف شیرزاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی