انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

توقف یک پراید عجیب در اردبیل+عکس

يكشنبه, ۶ دی ۱۳۹۴، ۰۵:۱۷ ب.ظ


رئیس پلیس راه استان اردبیل از توقیف سواری پراید به علت نصب علائم، نقوش و تزئینات نامتعارف مستند به ماده ۲۰۷ آیین نامه راهنمایی و رانندگی خبر داد.
 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ حجت فتاحی رئیس پلیس راه استان اردبیل اظهار داشت: ماموران پلیس راه "اردبیل –آستارا" هنگام انتظام بخشی به عبور و مرور و تامین امنیت ترافیکی به یک دستگاه سواری پراید که به صورت نامتعارف تزئین شده بود، برخورد و خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: این خودرو مستند به ماده 207 آیین نامه راهنمایی و رانندگی و به علت نصب علائم، نقوش و تزئینات نامتعارف که احتمال وقوع تصادف رانندگی ناشی از حواس پرتی و عدم توجه کافی به جلو راننده خودرو را فراهم می کرد؛ توقیف و به پارکینگ انتقال داده شد.

توقف یک پراید عجیب در اردبیل+عکس
منبع: اتاق خبر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی