انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

لطفا خودِ خودتان باشید

پنجشنبه, ۳ دی ۱۳۹۴، ۰۳:۴۳ ب.ظ

روزنامه پیام اردبیل در مطلبی با عنوان ' لطفا خودتان باشید ' به قلم رضا بهرام پور به موضوع ثبت نام و تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی پرداخته است.

'روی سخن امروزم با آنهایی است که قصد دارند در دوره آتی مجلس شورای اسلامی، بر صندلی های گرم و نرم ساختمان بهارستان تکیه زده و نامشان را به عنوان نماینده ی مردم این شهر و دیار در تاریخ مان به یادگار بگذارند. پس عاجزانه استدعا دارم تا نکات کلیدی و استراتژیک زیر را در ایام انتخابات همواره به یاد داشته باشند.
برادران و خواهران عزیز، دقت داشته باشید که ما دیگر گوش هامان از شنیدن وعده های واهی ( سرخرمن سابق!) پر است! خواهشاً دیگر نه حرفی از حذف خدمت سربازی به میان بیاورید و نه فرمول های جادوئی برای حل معضل بیکاری، ازدواج و مسکن ارائه دهید! با راه آهن اردبیل هم کاری نداشته باشید سنگین تر است! خانم ها و آقایان محترم، می دانم که قصد و نیت تان حضور در کنار آحاد ملت و مردم کوچه و بازار است، ولی مراسم ختم خانواده های داغدیده و عزیز از دست داده را به صحنه ی برخوردهای سیاسی خویش تبدیل نکنید، اصلاً راضی به زحمت تان برای تشریف فرمائی به چنین مراسماتی نیستیم! عزیزانِ دل، پول هایتان را دور نریزید، هر چند که در مثل به چرک کف دست تشبیه شده باشد! ترسم از این است که اجاره بهای ساختمان های مجلل و اعیانی در مرکز شهر اندکی به اقتصادتان فشار بیاورد! عکس های آتلیه ای آنچنانی هم نمی خواهیم، سه در چهار یا نهایتاً شش در چهار برای آشنایی با چهره تان کفایت می کند! در ضمن تا یادم نرفته عرض کنم عکس و تصویری هم اگر قرار است زینت بخش کوچه و خیابان ها و معابر شهرمان شوند، بیش تر دلمان می خواهد تکی باشد! دیگر خسته شده ایم از بس عکس های یادگاری نامزدهای انتخاباتی را با آقای گل جهان و امثالهم دیده ایم! باز خدا را شکر که کاندیداهای شهر و دیارمان نه اهل نهار و شام دادن در تالارهای بزرگ شهر (با هر قصد و نیتی) هستند و نه سیم کارت و احیاناً مبالغ ناچیز در میان اهالی توزیع می کنند! باقی قضایا هم که افسانه ای بیش نیست! به هر ترتیب تنها خواسته مان از شما کاندیداهای محترم این است که در ایام منتهی به انتخابات، خودتان باشید... خودِ خودتان! کسی از شما انتظار معجزه ندارد، همین'.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی