انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

اردبیل - ایرنا - رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: برنامه توسعه کشت متراکم گلخانه ای در این استان با جدیت پیگیری می شود.

عدیل سروی روز یکشنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات مربوط به مجتمع های شهرک گلخانه ای استان افزود: با توجه به محدودیت منابع آبی و خاکی و بر اساس اولویت دولت تدبیر و امید مبنی بر توسعه کشت متراکم گلخانه ای سازمان جهاد کشاورزی توسعه کشت متراکم تا مساحت 100 هکتار را در دو سال در این استان برنامه ریزی ها قرار داده است.

او گفت: 84 هکتار آن در حال احداث می باشد و برنامه های زیربنایی لازم برای اجرایی شدن 50 هکتار دیگر نیز درحال اتمام می باشد. 
او اظهار کرد: عملیات اجرایی مجتمع شهرک گلخانه ای اسماعیل خان مالداشی بیله سوار به ظرفیت چهار هزار و 800 تن در سال آغاز شده و فاز اول با سرمایه گذاری 20 میلیارد ریال و با پیشرفت فیزیکی 45 درصد در حال احداث است.
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل افزود: اقدامات اساسی برای تکمیل زیر ساخت و جذب سرمایه گذار بخش خصوصی برای مجتمع گلخانه فیروز آباد پارس آباد نیز انجام شده که برای تکمیل آن 11 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته و قرار است این مجتمع در زمینی به مساحت 10.5 هکتار به اجرا درآید. 
سروی در زمینه وضعیت کارخانه داروسازی و فرآوری گیاهان دارویی در استان نیز گفت: اقدامات مقتضی و بموقع برای جذب سرمایه گذار برای احداث کارخانه داروسازی و فراوری گیاهان دارویی با سرمایه گذاری 11 هزار میلیارد ریالی صورت گرفته و این طرح یکی از موفق ترین و کاربردی ترین طرح های در دست اقدام است.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی جهاد کشاورزی اردبیل ، او اظهارامیدواری کرد با تکمیل و راه اندازی این واحد در کنار ایجاد اشتغال و کارآفرینی شاهد استفاده از استعدادهای بالقوه و خدادادی منبع عظیم ذخایر انواع گیاهان دارویی در استان باشیم. 
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی