انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

اردبیل - شهردار اردبیل از فعال سازی تور‌های رایگان اردبیل‌گردی در مرکز استان برای چهارمین سال متوالی خبر داد.

حمید لطف‌اللهیان در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: تورهای اردبیل‌ گردی با هدف معرفی جاذبه های تاریخی و طبیعی شهر اردبیل فعال شده و ویژه گردشگران و مسافران این شهر چندین سال است که اجرا می شود.

وی افزود: بازدید از آثار تاریخی از جمله بقعه شیخ صفی، جمعه مسجد، پل های تاریخی، موزه تاریخ طبیعی و دریاچه شورابیل بخش هایی از این تور است که همه ساله با استقبال گسترده گردشگران مواجه می شود.

شهردار اردبیل با اشاره به اختصاص اتوبوس جهت حمل و نقل گردشگران به این مراکز اضافه کرد: در عین حال مدیریت میراث فرهنگی استان راهنمایان تور را جهت ارائه توضیحات و انتقال اطلاعات لازم از این اماکن با تور همراه کرده است.

لطف اللهیان با تاکید به آمادگی شهرداری اردبیل برای استقبال از مسافران تابستانی از جمله اقدامات دیگر انجام شده را فعال سازی پایگاه های راهنمای مسافران در چهار محور ورودی شهر اردبیل برشمرد و گفت: مسافران و گردشگران می توانند آدرس و اطلاعات لازم مراکز اقامتی، تفریحی، گردشگری و سایر نیازمندی های خود را از پایگاه ها سوال کنند.

وی به تامین نیازهای بهداشتی و امنیتی سطح شهر اشاره کرد و افزود: ستاد تسهیلات سفر استان در راستای ایجاد فرصت سفر آرام و مطمئن همراه با نشاط اقدامات درخوری ترتیب داده است.

شهردار اردبیل از گلکاری، رفت و روب و زیبا سازی فضای شهری برای ورود مسافران تابستانی خبر داد و اضافه کرد: به منظور اسکان مسافران نیز تمهیدات لازم توسط دستگاه های متولی از جمله میراث فرهنگی و آموزش و پرورش اندیشیده شده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی