انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

معاون راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: یک هزار و ۱۳۵ واحد مسکن مهر در اردبیل برای تحویل به مقاضیان باقی مانده که تا پایان امسال این واحدها تحویل متقاضیان داده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، شهرام باباخانی ظهر امروز در جلسه شورای مسکن استان اردبیل اظهار داشت: خوشبختانه استان اردبیل یکی از استان‌های موفق در اجرای پروژه مسکن بوده و در ابتدا کل واحدهای احداثی برای مسکن مهر در استان اردبیل 41 هزار واحد بود که تا به امروز بخش قابل توجهی از این واحدها به متقاضیان تحویل داده شده است.

وی گفت: در حال حاضر حدود یک هزار و 135 واحد مسکن مهر در استان اردبیل باقی مانده که تمامی عملیات ساخت این واحدها نیز انجام شده و پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان امسال تمامی واحدهای مسکن مهر در استان اردبیل تحویل متقاضیان شده و پرونده مسکن مهر در اردبیل بسته شود.

معاون راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: پرونده بیش از 900 واحد مسکن مهر به دلیل مشکلات حقوقی و اختلاف بین پیمانکار و یا عدم مراجعات متقاضی برای تحویل مسکن مهر در دادگاه بوده و بعد از صدور احکام فانونی و تعیین تکلیف تصمیم گیری بر روی این واحدها نیز انجام شده و روند قانونی برای تحویل آنها طی می‌شود.

باباخانی تصریح کرد: زیرساخت‌های مورد نظر برای مساکن مهر در سطح استان اردبیل از جمله بهسازی معابر و جدول‌سازی  تا حدود بسیار زیادی تکمیل و نهایی شده و تنها در برخی مناطق و شهرکهای مسکن مهر استان اردبیل در تامین زیرساخت‌ها مشکلات داریم که به طور قطع با تامین اعتبارات این زیرساخت‌ها تامین شده و پرونده مسکن مهر در استان اردبیل بسته می‌شود.

وی بیان کرد: در شهرک‌های مسکن مهر مراکزی همچون مدارس، مرکز بهداشت و مسجد احداث شده و در برخی از مسکن‌های مهر با مشکلاتی از قبیل کمبود مدرسه مواجه هستیم که امیدواریم با همکاری سایر دستگاه‌های مربوطه و استفاده از ظرفیت خیران برای مسکن‌های مهر فاقد مدرسه نیز اقدامات لازم را انجام داده و آنها را مجهز کنیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۵
انتخاب اردبیل

اخباراستان اردبیل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی