انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران


تعطیلی مدارس

به دلیل بارش برف و برودت هوا روز پنجشنبه، ۸ بهمن‌ماه تمامی فعالیت‌های آموزشی دانش‌آموزان در اردبیل و مشگین‌شهر تعطیل است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، به دلیل بارش برف و برودت هوا روز پنجشنبه، 8 بهمن‌ماه تمامی فعالیت‌های آموزشی دانش‌آموزان در اردبیل و مشگین‌شهر تعطیل است.

براساس اعلام آموزش و پرورش استان اردبیل برنامه درس‌پژوهی معلمان نیز در شهرهای اردبیل و پارس‌آباد روز پنجشنبه تعطیل شد.

دمای هوای اردبیل در اغلب مناطق در حال حاضر سرد بوده به طوری که براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان اردبیل سامانه بارشی به تدریج از اواخر روز چهارشنبه از استان خارج و جای خود را به سرما و برودت شدید هوا خواهد داد.

بر این اساس دمای هوای استان در برخی مناطق به منفی 10 درجه زیر صفر نیز خواهد رسید و این سرما و برودت تا روز شنبه هفته آینده در استان تداوم خواهد داشت و به تدریج از روز شنبه شاهد افزایش نسبی و چنددرجه‌ای دمای هوا در استان خواهیم بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی