انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران


اردبیل - ایرنا - فرماندار گرمی مغان تعلل و همکاری نکردن بانک های عامل در پرداخت تسهیلات تکلیف شده از سوی دستگاه های اداری را اقدامی در جهت تضعیف دولت دانست.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی فرمانداری گرمی مغان میرعلی رحیمی زاد در جلسه شورای اشتغال این شهرستان گفت: بانک مرکزی عضو هیات دولت است و انتظار می رود شبکه بانکی نیز در پرداخت تسهیلات تکلیف شده تعامل لازم را اعمال کند.
وی افزود: نیمی از 20 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد امام (ره) گرمی مغان جذب شده است و انتظار می رود بانک های عامل در دو ماه فرصت باقیمانده نسبت به جذب کامل آن اقدام کنند.
وی با اشاره به شمار بالای خانوارهای زیر پوشش نهادهای حمایتی، درآمد پایین کشاورزان به علت دیم بودن بیشتر اراضی، نبود صنایع اشتغالزا، کثرت تقاضای مساعدت مالی و اظهار ناتوانی در تامین مخارج زندگی از سوی مراجعه کنندگان به فرمانداری گرمی ، وضعیت معیشت مردم این شهرستان را قابل رسیدگی دانست و سهل انگاری در جذب و پرداخت تسهیلات اشتغالزایی را گناهی نابخشودنی برشمرد.
در ادامه این جلسه برخی از رییسان بانک های عامل و دستگاه های اداری و حمایتی گزارشی از میزان تسهیلات پرداختی و موانع حوزه کاری خود را ارائه کردند.
گرمی مغان به فاصله 110 کیلومتر در شمال اردبیل و در همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
7124/ 1257

انتهای پیام /* 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی