انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

سخن‌گوی شورای شهر اردبیل گفت: شهرداری اردبیل باید نسبت به تعدیل نیرو و سر و سامان دادن به وضعیت منابع اعتباری و هزینه‌ای خود اقدام مناسبی را انجام دهد.

خبرگزاری فارس: تعدیل نیروی انسانی در شهرداری باید انجام شود / نیازسنجی کلید حل مشکلات است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ولی نعمتی شامگاه چهارشنبه در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: ما امروز در شهری مدیریت، برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری درست را انجام می‌دهیم که جمعیت آن بیش از 500 هزار نفر است و این نگاه در توجه به مشکلات با اولویت حل آنها متفاوت از سایر مناطقی است که ممکن است جمعیت و شرایط آن متفاوت باشد.

وی ضرورت توزیع عادلانه خدمات و امکانات را یادآور شد و گفت: باید به صراحت گفت تقسیم مساوی امکانات به معنای توزیع عادلانه آن امکانات نیست بلکه وظیفه ما است تا یک نیازسنجی درستی را انجام دهیم که این خود کلید حل مشکلات خواهد بود.

سخن‌گوی شورای شهر اردبیل با بیان اینکه هر منطقه مشکل خاص خود را دارد و باید نیازسنجی‌ها به شکل صحیح و درست اتفاق بیفتد، گفت: بر اساس تغییر روش‌ها و برنامه‌ گام به گامی که طراحی می‌شود در کنار اجرای پروژه‌ها باید نظارت‌ها نیز درست و منطقی باشد به طوری که هر سه ماه یک‌بار می‌توانیم از مدیران و مسئولان شهرداری دعوت کنیم تا برنامه‌های اجرایی خود را ارائه کنند و به این ترتیب می‌توانیم جلوی انحراف در برنامه‌ها را گرفته و هزینه‌های جاری را مدیریت کنیم تا گرفتار مشکلات و نارسایی‌های مختلف نباشیم.

نعمتی پرداخت 6 میلیارد تومان به مدیریت فوتبال شهرداری را در کنار پرداخت 6 میلیارد تومان حقوق ماهانه کارکنان شهرداری یادآور شد و افزود: ما پیشنهاد کردیم تا نسبت به تعدیل نیرو و سر و سامان دادن به وضعیت آنها اقدام جدی انجام شود.

سخن‌گوی شورای شهر اردبیل ادامه داد: باید در ناطق مختلف شهر با اولویت اجرا و احداث پروژه‌ها و تکمیل آنها در دستور کار قرار گیرد تا متناسب با فصول کار توزیع عادلانه امکانات به سرانجام برسد.

نعمتی توزیع عادلانه علم و آموزش را نیز در ضعف نارسایی و مشکلات در طول سال با هدف‌گذاری درست یادآور شد و گفت: همه این برنامه‌ریزی‌ها منطبق بر زمان و هدف‌گذاری درست باید اتفاق بیفتد.

نوسانات بودجه‌ای در شهرداری درست تنظیم شود

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اردبیل نیز در این جلسه گفت: در کنار طرح بسیاری از مسائل با صراحت لهجه و قدرت بیان و ادای درست مفاهیم و کلمات اظهار کرد: ما نباید قضاوت نادرستی را از مدیریت‌های شهری داشته باشیم چرا که در یک منطقه روکش آسفالت و در منطقه دیگر احداث پارک در اولویت قرار گرفته است در حالی که این تصمیم بر اساس نیاز و شرایط منطقه‌ای رخ داده است.

اسفندیار هوشیار افزود: در بحث متمم بودجه طبق سنوات گذشته اصل موضوع توجه به مباحث تمام‌کننده کار بوده تا نوسانات بودجه‌ای و اعتباری مناطق تنظیم شود.

وی گفت: نیازی نیست که ما کارهای انجام شده را به چالش بکشیم و بخواهیم با یک برنامه تنظیمی برای همه مناطق کار خاصی را انجام دهیم در حالی که ایجاد منابع پایدار درآمدی نیاز به یک برنامه‌ریزی منسجم چندین ساله دارد که تاکنون شورای شهر روی طرح این مباحث و موضوعات وقت کافی نگذاشته است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اردبیل یادآور شد: ما اگر بتوانیم روی این مباحث و موضوعات بیشتر وقت بگذاریم قطعا بخش عظیمی از چالش‌های درآمدی شهرداری برطرف خواهد شد.

هوشیار به کاهش ملموس درآمدها و به تبع آن فعالیت‌های شهرداری در حوزه عمران و خدمات اشاره کرد و گفت: ما باید مناطق را در جذب منابع خوب و اجرای پروژه‌ها با توان مضاعف شناسایی کنیم و سعی بر این باشد تا با کاهش هزینه‌های جاری اعتبارات عمرانی و خدماتی افزایش پیدا کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی