انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

تعامل مسئولان اردبیل با نمایندگان کمرنگ شده است

يكشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۴۶ ق.ظ

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام میر قسمت موسوی عصر امروز در جمع مردم گرمی اظهار کرد: تعاملی که در استان اردبیل بین مسئولان، مدیران و نمایندگان وجود دارد، رفته رفته کمرنگ شده در حالی که باید این تعامل در سهولت و راحتی کار مردم بیش از گذشته احساس شود، چراکه امسال سال همدلی دولت و ملت و همه مسئولان نظام است.

وی با بیان اینکه نباید در رفع مشکلات مردم به برخی فرافکنی‌ها دست زده و یک طرفه قضاوت کرد، گفت: همان طوریکه نمایندگان مجلس انتظار تعامل دارند، خود نمایندگان استان نیز تلاششان بر این است تا همراهی و همدلی‌ها بیشتر باشد به شرط آن که هر کس در حیطه اختیارات خود به وظیفه‌اش عمل کند.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی، استیضاح وزرا را وظیفه نمایندگان دانست و افزود: در این کار هیچ دشمنی و عداوتی وجود ندارد و استیضاح وزرا در مجلس براساس ارزیابی‌های فعالیت آنها انجام می‌شود که قطعاً در استان‌ها نیز ما یک ارزیابی و رصدی را از توانمندی و عملکرد مدیران استانی انجام داده و ضعف‌ها را به استاندار متذکر می‌شویم.

موسوی ضعف ناکارآمدی احزاب را یادآور شد و بیان کرد: بنده در این استان جز جبهه ایستادگی، حزب و گروهی را فعال ندیدم و این فعالیت نکردن و در صحنه نبودن سبب می‌شود تا عده‌ای از نمایندگان به جای آن که وکیل‌الملت باشند، وکیل‌الدوله هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: اگر امروز راه‌‌آهن و پتروشیمی اجرا نمی‌شود و مردم این استان در انتظار تکمیل برخی از کارها هستند دلیل اصلی آن تأمین نشدن اعتبارات است که یک پروژه میلیاردی را نمی‌توان با چند صد میلیون تومان فعال کرد.

موسوی اضافه کرد: قطعاً هر فردی نقاط ضعف و قوتی دارد که در این بین باید کوشید تا نقاط قوت بر نقاط ضعف بچربد که بر همین اساس بنده نیز نقاط ضعف و قوتی دارم ولی در این دوره از مسئولیتم در مجلس سعی نکردم از تلاش و پیگیری‌ها کم بگذارم.

وی ادامه داد: اگر در دوره قبلی حضورم در مجلس به خودم نفره 16 می‌دادم در مجلس نهم به خودم نمره 18 می‌دهم چراکه با تمام توان و جدیتم ‌تلاش می‌کنم تا در مسیر توسعه شهرستان گرمی به عنوان حوزه انتخابیه خودم و استان پیگیر طرح‌ها و مسائل مختلف باشم.

موسوی گفت: قطعاً در انتخابات پیش رو حضور دارم و جدیتم بر این است تا در صحنه با توان مضاعف حضور پیدا کرده و آماده همراهی‌ها و همکاری‌های بیشتر باشم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی