انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

استاندار اردبیل گفت: پیگیری‌های اساسی برای تصویب منطقه آزاد تجاری اردبیل انجام می‌شود.

مجید خدابخش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل، اظهار داشت: متاسفانه طرح منطقه آزاد تجاری اردبیل به تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی نرسید و ما با جدیت تمام پیگیر تصویب این منطقه در اردبیل هستیم.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه برخی مخالفت‌ها در مورد تصویب منطقه آزاد تجاری منطقی نبود، بیان کرد: انتظار می‌رفت به‌دلیل مرزی‌بودن استان اردبیل منطقه آزاد تجاری این استان به‌راحتی تصویب شود که متاسفانه این امر محقق نشد.

استاندار اردبیل تصریح کرد: هم‌اکنون نیز باید با جدیت مسئولان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان برای تصویب منطقه آزاد تجاری اردبیل تمام تلاش خود را به‌کار بگیرند چرا‌که تنها راهکار توسعه صادرات استان اردبیل تصویب منطقه آزاد تجاری این استان است که برای این امر باید همگان تمام تلاش خود را به کار گیرند.

خدابخش با بیان اینکه متاسفانه بعد از تصویب‌نشدن منطقه آزاد تجاری اردبیل برخی افراد در مقابل هم قرار گرفته‌اند، افزود: باید نگاه‌ها به همه چیز در استان اردبیل مثبت باشد چرا‌که در غیر این صورت توسعه استان صورت نخواهد گرفت و تصویب نشدن منطقه آزاد تجاری اردبیل نباید بهانه‌ای برای ایجاد کدورت‌ها در بین برخی باشد.

وی اظهار کرد: منطقه آزاد تجاری اردبیل یکی از مطالبات اساسی مردم این منطقه است و باید این منطقه هرچه زودتر با تلاش نمایندگان مجلس و مسئولان به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد تا شاهد سیر صعودی صادرات در اردبیل باشیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی