انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

اردبیل - ایرنا - استاندار اردبیل گفت: در دو سال اخیر تصدی گری پست های مدیریتی بانوان در این استان افزایش یافته است.

به گزارش ایرنا ، مجید خدابخش روز چهارشنبه در نشستی با بانوان فرهیخته استان افزود: برخی مدیریت های سپرده شده به زنان در استان در کشور سابقه نداشته و برای اولین بار بانوان عهده دار این مسوولیت ها شده اند.
وی با بیان اینکه حتی پست بخشداری نیز به بانوان استان پیشنهاد شده گفت: مدیرکل سیاسی و مدیر کل امور مالی استانداری اردبیل نمونه ای از پست هایی است که برای اولین بار در کشور به زنان سپرده می شود.
خدابخش بیان کرد: با اینکه گلایه هایی از سوی برخی افراد به سپردن مدیریت های مهم استان به بانوان شده ولی عملکرد مدیران زن استان به حدی موفقیت آمیز بوده که جایی برای گلایه نمانده است.
وی افزود: بر اساس بررسی های انجام شده در زمینه سپردن شغل های مدیریتی و حساس به زنان ثابت شده که فسادهای مالی از سوی این قشر بسیار ناچیز است.
استاندار اردبیل ادامه داد: بانوان در انجام اموری که به آنها سپرده می شود با سعه صدر و مدیریت خشم رفتار کرده و کارهای خود را با موفقیت به پیش می برند.
وی گفت: در بسیاری از کشورهای پیشرفته جهان کارهای مهم تربیتی از جمله حضور در آموزش و پرورش ابتدایی به دلیل شیوه تربیت لطیف به زنان سپرده می شود.
خدابخش با بیان اینکه زنان نخبه و فعال بسیاری در استان وجود دارد اظهار کرد: شناسایی و استفاده از استعدادهای مدیریتی این بانوان
می تواند در توسعه و پیشرفت استان موثر بوده و گام مهمی در گسترش حضور مدیریتی این قشر باشد.
او همچنین با اشاره به اشتغال بانوان در حوزه های تولیدی افزود: بانوان به مانند مردان می توانند در حوزه های تولیدی و اقتصادی موفق عمل کنند و موفقیت های بانوان استان در زمینه های کشاورزی مانند کاشت زعفران ، پرورش قارچ و قالیبافی نمونه ای از این موفقیت ها است.
استاندار اردبیل با تاکید بر لزوم توجه به نیازهای روز بازار در گسترش کسب و کار و تولید از سوی زنان گفت: بانوان تحصیل کرده استان نباید منتظر استخدام های دولتی باشند و باید با نوآوری و ابتکار شغل های پردرآمد متناسب با نیاز بازار را شناسایی کنند.
وی ادامه داد : هم اکنون با راه اندازی پارک های علم و فن آوری در استان زمینه برای حضور همه افراد تحصیل کرده و نوآوری های شغلی فراهم شده است.
خدابخش گفت: بانوان و دختران تحصیل کرده همچنین می توانند با ورود به فضاهای مجازی و بخش خدمات که در حال حاضر بیشترین درآمدزایی در بازار را دارد به فکر ایجاد کسب و کار باشند.
3006/6018

انتهای پیام /* 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی