انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

تسهیل موانع سرمایه‌گذاری در اردبیل

جمعه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۴، ۰۴:۲۰ ب.ظ


خبرگزاری فارس: تسهیل موانع سرمایه‌گذاری در اردبیل

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: بسیاری از موانع و مشکلات پیش روی توسعه سرمایه‌گذاری در استان اردبیل با تدبیر و دوراندیشی برطرف شده است.

 

هاشم مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار کرد: با ارائه خدمات قبل و پس از اخذ مجوز به سرمایه‌گذاران و انجام یک سری امور اجرایی و محتوایی مرکز خدمات و ستاد سرمایه‌گذاری استان اردبیل فعالیت خود را انجام می‌دهد.

وی با برشمردن وظایف این مرکز به ویژه در بحث اطلاع‌رسانی و ارائه مشورت‌های لازم به سرمایه‌گذاران و انجام هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های متولی صدور مجوز سرمایه‌گذاری تصریح کرد: پیگیری مشکلات سرمایه‌گذاران پس از گرفتن مجوز و ایجاد هماهنگی‌های لازم در رفع مشکلات و موانع سرمایه‌گذاری بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان با بیان اینکه در ماه‌های اخیر با برداشته شدن بسیاری از موانع جذب سرمایه‌گذاری‌ها سرعت گرفته و بسیاری از موانع از پیش رو برداشته شده است، گفت: امیدواریم این حرکت‌ها بستری را فراهم کند تا در دوره پساتحریم فرصت جذب سرمایه‌گذاری‌ها در استان فراهم آید.

مظفری ضرورت شناسایی و گردآوری فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان و معرفی توانمندی‌ها را با استفاده از ابزارهای موجود یادآور شد و افزود: با برگزاری کارگاه‌های آموزشی با هدف آشنایی فعالان اقتصادی مسئولان و عوامل دخیل با موضوع سرمایه‌گذاری و حمایت و ترویج افکار و اندیشه‌های سرمایه‌گذاری به راحتی می‌توان در این زمینه حرکت مفید و مؤثری را انجام داد.

وی اقدامات و دستاوردهای انجام شده در مرکز خدمات ستاد سرمایه‌گذاری را یادآور شده و ایجاد پنجره واحد سرمایه‌گذاری، تدوین کتاب فرصت‌ها و توانمندی‌های سرمایه‌گذاری در استان به دو زبان فارسی و انگلیسی، جذب 10 مورد سرمایه‌گذار خارجی به صورت مشارکتی، برگزاری همایش ملی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و برگزاری نشست تعاملی با سرمایه‌گذاران را در این رابطه بسیار مهم و حیاتی توصیف کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی