انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
مقاوم سازی

مدیر کمیته‌ امداد شهرستان گرمی گفت: براساس تفاهمنامه‌ امضا شده بین کمیته‌ امداد و بنیاد مسکن، تسهیلات مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی به مددجویان شهرستان گرمی ارائه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، علی نوروزی بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی ارائه خدمات عمرانی به مدجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان گرمی اظهار داشت: براساس تفاهمنامه‌ امضا شده بین کمیته‌ امداد و بنیاد مسکن، 288 نفر از مددجویان شهرستان گرمی که دارای منازل فرسوده هستند از تسهیلات بهسازی و مقام‌سازی منازل بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه 216 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان نیز از انشعابات رایگان آب، برق و گاز بهره‌مند می‌شوند، افزود: در کنار این گونه خدمات حمایتی به مددجویان انجام 34 مورد احداث 19 سرویس بهداشتی و حمام و بهسازی 5 منزل مددجویی با بیش از 625 میلیون و 83 هزار ریال انجام شده است.

نوروزی با اشاره به اینکه بابت پرداخت ودیعه مسکن 15 خانوار تحت پوشش بیش از 20 میلیون ریال هزینه پرداخت شده است، گفت: در حال حاضر 25 خانواده‌ بی‌بضاعت در سطح این شهرستان فاقد مسکن هستند که از خیران و نیکوکاران انتظار می‌رود بیش از پیش یاریگر کمیته‌ امداد در این امر باشند.

مدیر کمیته‌ امداد شهرستان گرمی با اشاره به پرداخت زکات در شهرستان و صرف این هزینه‌های برای عمران مناطق محروم شهرستان بیان کرد:‌ امسال 3 میلیارد ریال زکات توسط کشاورزان و روستائیان خیر در سطح شهرستان پرداخت شده که زکات جمع‌آوری شده با هماهنگی شورا و عاملان زکات در روستاهای زکات دهنده هزینه شده است.

وی تصریح کرد: این مقدار زکات جمع‌آوری شده بابت تأمین لوازم ضروری خانواده‌های محروم منطقه، احداث سرویس بهداشتی و حمام، کمک به تأمین جهیزیه‌ نوعروسان نیازمند، کمک به تأمین هزینه‌های درمانی و هزینه های تحصیلی و اجرای پروژه‌های عام‌المنفعه در روستاهای مؤدی زکات هزینه شده است.

نوروزی با اشاره به اینکه زکات پرداختی توسط مردم صرف نیازمندی خانواده‌های محروم همان منطقه شده است، اظهار کرد: زکات در هر منطقه‌ای که جمع‌آوری شده در همان منطقه و با اولویت محرومان هزینه می‌شود و چنان چه محرومی در منطقه وجود نداشته باشد برای توسعه و آبادانی و تکمیل پروژه‌های عام‌المنفعه در همان مناطق هزینه می‌شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی