انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

رئیس اداره راه و شهرسازی خلخال گفت: تردد در محورهای ارتباطی خلخال با زنجیر چرخ امکان پذیراست و راه تمامی روستاهای شهرستان خلخال باز است.

خبرگزاری فارس: تردد در محورهای ارتباطی خلخال با زنجیر چرخ امکان پذیراست + تصاویر
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی قربانی صبح امروز در بازدید از محور ارتباطی خلخال به اسالم و خلخال و پونل اظهار کرد: هم اکنون به علت بارش شدید برف کولاک شدید در محورهای ارتباطی شهرستان خلخال قابل مشاهده بوده و تردد در محورهای مواصلاتی خلخال با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی گفت: در شهرستان خلخال فقط یک محور مسدود داریم که محور خلخال به پونل به علت بارش برف و ریزش بهمن از یک ماه گذشته مسدود بوده و تردد در آن جریان ندارد و به خاطر حفظ جان مسافران تردد به گیلان از طریق محور خلخال به اسالم امکان پذیر است.

 

رئیس اداره راه و شهرسازی خلخال یادآور شد: در محور خلخال به کوثر، خلخال به اردبیل و خلخال به هشجین و خلخال به شاهرود نیز مشکلی از لحاظ تردد نداریم و فقط زنجیر چرخ برای تردد لازم است.

قربانی تصریح کرد: از عصر جمعه که بارش برف در خلخال آغاز شده با همت راهداران چندین بار محور خلخال به اسالم و گردنه الماس نمک پاشی و برفروبی و تیغه زنی شده که امکان تردد برای مسافران به مرکز کشور مهیا است.

این مسئول ادامه داد: در حال حاضر هیچ محور مسدود روستایی نداریم و تمامی امکانات اداره راه و شهرسازی با کلیه راهداران در محور های مواصلاتی مستقر و آماده خدمت‌رسانی به مردم و مسافران هستند و هیچ راه مسدود روستایی نداریم.

 به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امروز همچنین به علت برودت و بارش برف سنگین مدارس مقطع پیش دبستانی و ابتدایی تعطیل شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی