انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران


بارش سنگین برف که از عصر روز دوشنبه در استان اردبیل آغاز شده اردبیل برف ندیده در زمستان امسال را سفید پوش کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  ، به دنبال بارش سنگین برف که از عصر روز دوشنبه در استان اردبیل شروع به باریدن کرد، اردبیل برف ندیده در زمستان امسال سفید پوش شد.

هواشناسی پیش بینی کرده که بارش ها در استان اردبیل امروز ادامه دارد و تا پایان روز چهارشنبه این استان هوایی برفی را پشت سر خواهد گذاشت. 

راهداری استان اردبیل هم در مورد آخرین وضعیت راههای این استان اعلام کرده که به علت  بارش سنگین برف در اکثر شهرستان های استان بستن زنجیر چرخ الزامی است.

  راهداری به رانندگانی که قصد عبور از محورهای کوهستانی و گردنه های استان اردبیل را دارند توصیه کرده وسایل و تجهیزات زمستانی را به همراه داشته و با سرعت مطمئن حرکت کنند.

 خودداری از سفرهای شبانه غیر ضروری توصیه مهم دیگری است راهداری استان اردبیل در این هوای برفی و سرد به رانندگانی دارد که قصد عبور از محورهای مواصلاتی برفی و کوهستانی این استان را دارند.

همچنین هم‌اکنون  محور خلخال به پونل در حوزه گیلان به علت احتمال ریزش بهمن مسدود است.

بر اساس اطلاعیه هواشناسی استان اردبیل با ورود موج دوم سامانه بارشی بارش برف و نیز ریزش هوای سرد و کاهش محسوس دما در بیشتر مناطق این استان و بویژه  مناطق شمالی و نواحی منتهی به استان گیلان رخ می دهد. 

 سامانه بارشی تا روز چهارشنبه در استان تدوام خواهد داشت و از روز پنجشنبه از استان خارح می شود.

امروز به علت برودت دما در نوبت صبح کلیه مقاطع تحصیلی اردبیل، سرعین و نمین، پیش دبستانی ابتدایی و متوسطه دوره اول در اصلاندوز، انگوت، پارس‌آباد و گرمی و در ارشق، بیله‌سوار، جعفرآباد، خلخال، لاهرود، مشگین‌شهر، نیر و هیر مقطع پیش دبستانی و ابتدای به دلیل بارش برف و برودت هوا تعطیل اعلام شد.

 

انتهای پیام/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی