انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

فرماندار اردبیل از تدارک 350 جایگاه نصب اقلام تبلیغاتی و پوسترهای کاندیداهای مجلس خبرگان و رهبری در مناطق مختلف سطح شهر اردبیل خبر داد.

خبرگزاری فارس: تدارک 350 جایگاه تبلیغاتی برای کاندیداهای مجلس خبرگان و شورای اسلامی
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جواد زنجانی عصر امروز در جلسه هماهنگی ستاد انتخابات اردبیل اظهار کرد: با توجه به شروع تبلیغات کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری در اردبیل از 22 بهمن‌ماه تلاش می‌کنیم تا از این 350 جایگاه تدارک دیده شده برای تبلیغات کاندیداها، تعداد 50 جایگاه تبلیغاتی برای کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: 300 جایگاه نیز قرار است از 29 بهمن‌ماه هم‌زمان با روز آغاز تبلیغات کاندیداهای مجلس برای نامزدهای این انتخابات تدارک دیده شود تا آنها نیز پوسترها و تبلیغات‌شان را در این جایگاه انجام دهند.

فرماندار اردبیل با بیان اینکه با همکاری شهرداری اردبیل سعی می‌شود تا در این جایگاه‌ها اقلام تبلیغاتی نصب شود، گفت: به هیچ‌وجه کاندیداها و طرفداران‌شان نباید اجازه بدهند تا با بنرها و پوسترهای متعدد، سطح شهر سیمای مناسب و مطلوب خود را از دست بدهد.

زنجانی با بیان اینکه تدارک خوبی برای انتخابات هفتم اسفندماه هم در حوزه مجلس خبرگان و هم شورای اسلامی تدارک دیده شده است، افزود: بزرگ‌ترین مزیت انتخابات و عرصه رقابت برای گروه‌ها و احزاب مختلف ایجاد فضای شور و نشاط خاص در انتخابات هفتم اسفندماه است.

وی با یادآوری اینکه یقین داریم که مردم با حضور باشکوه خود صحنه دیگر از دلدادگی خود را به نمایش می‌گذارند، بیان کرد: آنچه که در صحنه انتخابات باید به آن توجه کنیم، رعایت اصول و مبانی قانونی در عرصه تبلیغات انتخاباتی است که در کنار رصد این مسائل قانونی با هرگونه تخلف نیز برخورد می‌کنیم.

رئیس ستاد انتخابات اردبیل اضافه کرد: ستاد پیش‌گیری از تخلفات انتخاباتی نیز در اردبیل با حضور مسئولان قضایی و دادستان فعالیت خود را آغاز کرده و تمام تحرکات انتخاباتی به صورت دقیق رصد می‌شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی