انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

تجهیز فوریت هوایی ‌اردبیل به بالگرد

چهارشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۰۴ ب.ظ


‌فوریت هوایی استان اردبیل به بالگرد تجهیز شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه اردبیل، فرهاد پور‌فرضی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان اردبیل در جلسه شورای مدیریت بحران استان اردبیل با اعلام این خبر، افزود: بالگرد یا آمبولانس هوایی تامین شده است، اما برای ساخت پد (فضاکار) آن به اعتبار کافی نیاز داریم.

وی گفت: به منظور امنیت و رفاه هم استانی‌ها و مسافران نوروزی پایگاه‌ها، اورژانس‌ها، آمبولانس‌ها و سایر امکانات بهداشتی درمانی استان در تعطیلات نوروزی برای ارائه خدمت آماده خواهند بود.

در ادامه بهرام غیبی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از تامین بالگرد امداد و نجات از دوم تا هشتم فروردین ماه برای رصد و امدادرسانی به حوادث جاده‌ای استان خبر داد.

وی اضافه کرد: در تعطیلات نوروزی 20 پایگاه ثابت، سیار و موقت برون شهری و 15 پایگاه درون شهری با 120 امدادگر برای خدمت رسانی به هموطنان و گردشگران نوروزی فعال خواهند بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی