انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

تجاری سازی علم در اردبیل افزایش می‌یابد

پنجشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۳۹ ق.ظ


عباسی/ استانداری اردبیل

معاون استاندار اردبیل گفت: با برنامه‌ریزی‌های اساسی تجاری سازی علم در استان اردبیل افزایش می‌یابد.

اقبال عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: یکی از اولویت‌های اساسی پارک علم و فناوری استان اردبیل تجاری‌سازی علم است که در این راستا درصدد هستیم تجاری‌سازی علم در استان را افزایش دهیم.

وی با اشاره به اینکه طرح‌ها و ایده‌های علمی باید با برنامه‌ریزی‌های اساسی به ثروت تبدیل شود، گفت: در این راستا با راه‌اندازی پارک علم و فناوری فرصت بسیار بزرگی برای دانشجویان ایجاد شده که باید از این فرصت به دست آمده همگان در زمینه توسعه منطقه تلاش کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اردبیل تصریح کرد: یکی از راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری تجاری سازی طرح‌ها و ایده‌های علمی است که نیاز است برای تحقق این امر مسئولان و دانشگاهیان تمام تلاش خود را به کار گیرند تا شاهد موفقیت این طرح باشیم.

عباسی با اشاره به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی در نمایشگاه بین‌المللی اردبیل گفت: در این نمایشگاه دانشمندان و اساتید اردبیلی دستاوردهای پژوهشی خود را در معرض نمایش گذاشتند که باید برگزاری این نمایشگاه‌ها در استان اردبیل با توجه به ظرفیت‌های موجود تداوم یابد.

وی بیان کرد: تجاری‌سازی در بخش‌های مختلف سبب تولید اصولی، کیفی و با برنامه است که می‌تواند در افزایش تولیدات منطبق با روش‌های علمی و پژوهشی دانشجویان بسیار موثر باشد و همزمان با اجرای این طرح از ظرفیت‌ها و آموخته‌های دانشگاهیان نیز در راستای تولید و درآمد‌زایی استفاده کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اردبیل اظهار کرد: ترویج تجاری سازی علم در دانشگاه‌ها سبب پرورش دانشجویانی نخبه و کاردان شده که بعد از فارغ التحصیلی به سرعت وارد بازار کار و تولید می‌شوند که این امر می‌تواند خروجی مثبتی در کاهش بیکاری و افزایش اشتغال در منطقه به دنبال داشته باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۶
انتخاب اردبیل

استانداری اردبیل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی