ساوالان خبر: احمد عبداللهی در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: مطابق قوانین و مقررات پست استان اردبیل در نظر دارد با بهره‌گیری از ظرفیت‌های شبکه وسیع پستی خدماتی را به نامزدهای انتخاباتی ارائه دهد.

وی افزود: به همین منظور لیست سرویس‌ها و خدمات پستی به‌تمامی نامزدهای انتخاباتی ارائه‌شده و شرکت پست بدون جانبداری از یک نامزد خاص خدمات خود را به‌تمامی نامزدها ارائه می‌کند.

مدیرکل پست استان این اقدام  را باهدف برگزاری هر چه پرشور انتخابات و اطلاع‌رسانی سریع و صحیح از سوی نامزدهای انتخاباتی عنوان و تأکید کرد: پست استان در راستای تعهد به رسالت پیام‌رسانی این امکان را فراهم آورده تا اطلاع‌رسانی بهینه به شهروندان صورت گیرد.

عبداللهی در خصوص سرویس‌های خدماتی گفت: این اداره کل می‌تواند با استفاده از خدمات تبلیغاتی خود در قالب پست مستقیم با هزینه‌های مناسب، در کوتاه‌ترین زمان، مرسولات و بروشورهای تبلیغی نامزدها را با استفاده از بانک‌های اطلاعاتی پست به نشانی‌های معین (با نشانی) و یا به‌صورت فراگیر (بدون نشانی) توزیع نماید.

وی افزود:  نامزدها همچنین می‌توانند درزمینهٔ تبلیغات انتخاباتی ازسرویس کارت‌پستال که ترکیبی از پست فیزیکی و الکترونیکی است و دارای قابلیت‌های متعدد نظیر بارگذاری تصاویر شخصی برای چاپ به‌عنوان تصویر کارت، درخواست توزیع در زمان دلخواه و ارسال انبوه است، استفاده نمایند.

مدیرکل پست استان به  ارائه خدمات سیستم پست صوتی اشاره و تأکید کرد: این سرویس به‌عنوان یکی دیگر از سرویس‌های تبلیغاتی پست است و بر اساس فرایندهای تعریف شده در این سرویس متقاضیان، تبلیغات خود را از طریق سیستم صوتی شرکت پست به اطلاع شهروندان اطلاع‌رسانی می‌کنند.

عبداللهی با اشاره به سایر خدمات نظیر تمبر اختصاصی، تمبر تبلیغاتی و پست تبلیغ بیان داشت: ستادهای انتخاباتی که تمایل به استفاده از خدمات پستی دارند می‌توانند به‌منظور انعقاد قرارداد در شهرستان‌ها به ادارات پست مرکزی مراجعه نمایند.

وی تصریح کرد: تمامی اقدامات فوق حسب قوانین و دستورالعمل‌های ستاد انتخابات کشور و در بازه زمانی تبلیغات انتخابات صورت می‌گیرد.

مدیرکل پست استان متذکر شد: این اداره کل در عرصه تبلیغات انتخاباتی، فارغ از هرگونه دخالت و جانبداری جناحی و سیاسی در چهارچوب قوانین و مقررات و با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود در زمان انتخابات ایفای نقش خواهد کرد.