انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران


اردبیل - ایرنا - استاندار اردبیل خواستار اطلاع رسانی مناسب در زمینه ظرفیت های گردشگری استان و راهنمایی مناسب مسافران شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجید خدابخش روز پنجشنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل گفت: ضعفی در اطلاع رسانی وجود دارد که باید از روش های مختلف برای جبران این کاستی استفاده شود از جمله ظرفیت فضای مجازی فرصت مناسبی برای بهره برداری در این راستاست.
وی افزود: چادرهای اطلاع رسانی گردشگری ورودی شهرها نیز باید تقویت شده و اطلاعات جامعی در اختیار مسافران قرار دهند چرا که هم اکنون با شرایط مناسب فاصله دارند.
استاندار اردبیل در ادامه بر تشکیل ستاد شهرستانی خدمات سفر تاکید کرد و خواستار ارایه شرح خدمات و برنامه های دستگاه های ذی ربط برای سفرهای نوروز 1395 شد. 
او عنوان کرد: در جریان سفرهای تابستانی 2 سال پیش غافلگیر شدیم اما سال گذشته بسیاری از کاستی ها برطرف شد و امید می رود با در نظر گرفتن تمهیدهای مناسبی امسال مشکل ها به کمترین میزان ممکن برسد.
خدابخش با اشاره به نظر سنجی صورت گرفته توسط اداره کل میراث فرهنگی در زمینه سفرهای نوروزی به استان و میزان رضایت گردشگران از خدمات ارایه شده، گفت: ایرادهایی بر این نظر سنجی وارد است اما به هر حال اطلاعاتی به دست می دهد که نشانگر برخی کاستی ها موجود است که باید برای رفع آنها برنامه ریزی شود.
وی افزود: براساس این نظرسنجی 89.8 درصد سفرها به صورت خانوادگی و 88.4 درصد با خودروی شخصی صورت می گیرد که به دلیل دشوار بودن تخمین تعداد مسافران، ارایه خدمات نیز با مشکل هایی روبرو می شود در حالی که ارایه خدمات به تورها آسانتر است.
استاندار اردبیل خواستار انجام نظر سنجی ها در حوزه گردشگری به صورت تخصصی و علمی شد تا نتیجه های ملموس تری برای تصمیم گیری مسوولان به دست بیاید.
استان اردبیل یکی از قطب های گردشگری کشور می باشد ، این استان دارای انواع جاذبه های طبیعی ، فرهنگی و تاریخی می باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی