انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران


تجهیزات پزشکی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: با پیگیری‌های انجام شده بیمارستان ولیعیر(عج) مشگین‌شهر تجهیز می‌شود.

فرهاد پور فرضی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشگین‌شهر اظهار داشت: با صرف اعتبار یک میلیارد تومان، تجهیزات اتاق عمل، جراحی مغز و اعصاب برای بیمارستان ولیعصر مشگین‌شهر در حال خریداری است و در آینده‌ای نزدیک این بیمارستان به امکانات مورد نیاز در بخش‌های اتاق عمل و جراحی مغز و اعصاب مجهز می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای افزایش خدامت بهداشتی و درمانی در بیمارستان ولیعصر مشگین‌شهر گفت: این بیمارستان یکی از مجهزترین بیمارستان‌های منطقه است که به طور شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به مراجعه کنندگان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بیان کرد: بیمارستان ولیعصر مشگین‌شهر با برخورداری از مجهزترین اورژانس در سطح استان، ظرفیت بسیار مناسبی در ارائه خدمات و نیز پذیرش بیماران دارد و  بیش از 90 درصد مردم مراجعه کننده به این بیمارستان از نحوه رسیدگی و خدمات رسانی رضایت دارند.

پور فرضی با اشاره به درج برخی گزارشات مبنی بر کمبود نیروی انسانی در اورژانس بیمارستان ولیعصر(عج) افزود: در این راستا پیگیری‌های اساسی انجام شده و طبق بررسی‌های صورت گرفته این اورژانس از نظر نیروزی انسانی اعم از کادر پزشکی، پرستاری و پذیرش با کمبودی مواجه نیست.

وی تصریح کرد: اورژانس بیمارستان ولیعصر مشگین‌شهر از نظر تعدادبیماران مراجعه کننده جزو سه اورژانس مطرح کشوری است که با بیشترین آمار پذیرش  بیماران بهترین خدمات بهداشتی و درمانی را ارئه می‌کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل افزود: بیمارستان ولیعصر مشگین‌شهر  مجهز به سونوگرافی داپلر و تجهیزات درمانی نوین و با برخورداری از 14 بخش در راستای خدمات‌رسانی به بیماران فعالیت می‌کند و رضایت مردم در این زمینه نشانگر اهتمام مسئولان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان در حوزه خدمات‌رسانی به مراجعه کنندگان است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی