انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

بیانیه انتخاباتی شماره 4 اصلاح‌طلبان

دوشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۲۶ ب.ظ
شورای سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان طی بیانیه‌ای اعلام کرد: ما قاطعانه برای تکرار تجربه خرداد 1392 و برداشتن گام دوم، همه امکانات و توانایی‌های خود را به کار خواهیم گرفت.
آفتاب :
متن این بیانیه به شرح زیر است:

«به امید روزهای بهتر پایدار و استوار برای تحقق رونق اقتصادی و بهبود همه جانبه شرایط کشور،‌ ادامه می دهیم. ما بر این باوریم که مجلس شورای اسلامی بالاترین نهاد حاکمیت مردم و بهترین ظرفیت برای برآورد مطالبات ایشان است.

ما قاطعانه برای تکرار تجربه خرداد 1392 و برداشتن گام دوم، همه امکانات و توانایی‌های خود را به کار خواهیم گرفت تا در شرایط پساتحریم،‌ بهره‌مندی از ظرفیت صندوق رای را به عنوان کم‌هزینه ترین ساز و کار محقق سازیم. هرچند رد و عدم احراز صلاحیت گسترده اصلاح‌طلبان امکان خدمتگزاری را از تعدادی از موثرترین نخبگان کشور سلب می کند،‌ اما امکان ورود خون جدید در رگ‌های تفکر اصلاح‌طلبی را فراهم می‌سازد و گردش نخبگان با رویکرد حضور مبتنی بر برنامه را به عنوان سرمایه ارزشمندی برای کشور به ارمغان می‌آورد. بی تردید اتحاد و انسجام اصلاح‌طلبان، افزایش امنیت و حفظ منافع جمهوری اسلامی ایران را به همراه خواهد داشت.

بیکاری، افزایش حاشیه‌نشینی و مسایل و مشکلات دیگر جدی است و تشکیل مجلسی با حضور عقلا و میانه‌روها و افراد معتدل برای کاهش آسیب‌های منبعث از افراط و تفریط، ضروری است.

ما برای تشکیل مجلس مردمی که توسعه و تعالی کشور را در صدر برنامه‌های خود قرار داده است، ضمن پیگیری سازوکارهای قانونی، از شما مردم ایران دعوت می‌کنیم با پرهیز از رفتار هیجانی و احساسی، امیدوارانه با تکیه بر آرامش و تدبیر،‌ با حضور فعال و گسترده در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، زمینه را برای خروج کشور از رکود و ایجاد رونق اقتصادی فراهم آورید. بدیهی است، حضور گسترده در پای صندوق‌های رای کلید توفیق آینده است.

5 بهمن ۱۳۹۴

شورای عالی سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان»

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی