انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

فرماندار ‌مشگین‌‌شهر گفت: امیدواریم بزرگراه مشگین‌شهر ـ اردبیل به طور کامل در سال 96 تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد.

خبرگزاری فارس: بزرگراه اردبیل ـ مشگین‌شهر سال 96 افتتاح می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ابراهیم امامی صبح امروز در جریان بازدید از روند احداث بزرگراه اردبیل ـ مشگین‌شهر اظهار کرد: در سال جاری و با تلاش دولت تدبیر و امید در حوزه راه در شهرستان مشگین‌شهر بیش از 38 میلیارد تومان اعتبار هزینه می‌شود.

وی افزود: با این رقم اعتباری 32 کیلومتر راه روستایی اجرایی یا بهسازی شده و نسبت به روکش، آسفالت و همچنین اجرای 17 کیلومتر بزرگراه در مسیرهای مختلف مشگین‌شهر هزینه شده است.

فرماندار شهرستان مشگین‌‌شهر با بیان اینکه پروژه چهار بانده کردن محور اردبیل ـ مشگین‌شهر بعد از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید سرعت عمل بیشتری به خود گرفته است، ادامه داد: این پروژه به عنوان یکی از بزرگترین طرح‌های عمرانی بخش راه در استان اردبیل به سرعت در حال انجام است.

امامی تصریح کرد: چهار بانده کردن محور اردبیل ـ مشگین‌شهر با‌ رقم 120 میلیارد تومان قراردادی که با قرارگاه خاتم‌الانبیا بسته شده ‌به سرعت و در بخش‌های مختلف در حال اجرا‌ست که امیدواریم بزرگراه مشگین‌شهر ـ اردبیل به طور کامل در سال 96 تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد.

این مسئول یادآور شد: در حال حاضر در پنج محور فعالیت عمرانی در این مسیر به طول 19 کیلومتر در حال انجام است که 5 کیلومتر اول آن زیر خط ترافیک رفته و عملیات آسفالت‌ریزی این مسیر با مساعد شدن شرایط جوی آغاز خواهد شد و امیدواریم اوایل سال آینده به صورت کامل 14 کیلومتر این مسیر را زیر خط ترافیک ببریم.

فرماندار شهرستان مشگین‌‌شهر گفت: 15 کیلومتر مابقی این مسیر بر اساس چشم‌اندازی که تعریف کردیم سال 96 تکمیل شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

امامی با بیان اینکه با اجرایی شدن این پروژه از میزان تصادفات و تلفات جاده‌ای کاسته شده و شاهد بهبود روند ترددی مردم در این مسیر هستیم، یادآور شد: بر اساس آماری که به صورت کشوری و پلیس راه اعلام کرده تا 60 درصد میزان تصادفات فوتی و جرحی در محور اردبیل ـ مشگین‌شهر کاهش یافته است.

وی بیان کرد: در سال جاری در حوزه راه اعم از احداث، بهسازی، روکش و مناسب‌سازی محورهای متعدد مشگین‌شهر بیش از 38 میلیارد تومان اعتبار هزینه خواهد شد که بخشی از این اعتبار تاکنون صرف اجرای پروژه‌های عمرانی در این بخش شده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی