انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران


به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی «شهر فردا»، همزمان با دهه مبارک فجر و با حضور نماینده مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی و سرپرست فرماندار مشگین‌شهر بزرگترین اکو پارک و باغ پرندگان شمال غرب کشور در مجموعه فرهنگی تفریحی و گردشگری پل معلق کلنگ‌زنی شد.

در این مراسم نماینده مردم مشگین‌شهر با بیان اینکه وجود چنین مجموعه‌هایی در استان بی‌شک در بحث جذب گردشگر تاثیر بسزایی خواهد داشت، یادآور شد: سبلان و اینهمه پتانسیل‌هایش در حوزه  گردشگری در مشگین‌شهر حرف اول را می‌زند و چنین پروژه‌هایی باید در سال‌های قبل در مشگین‌شهر ایجاد می‌شد تا اکنون می‌توانستیم به خوبی از آنها بهره‌برداری کنیم.

ولی ملکی ادامه داد: ما نمی‌خواهیم طرحهای پروژه پل معلق ابتر بماند چون به سر انجام نرساندن فازهای مانده در پل معلق هم به صلاح شهرستان نیست و هم به صلاح سرمایه‌گذار چون طولانی شدن این طرح ها توجیه اقتصادی آن را از بین می برد.

وی یادآور شد: ما حاضریم در بحث اعطای تسهیلات به این پروژه پیشقدم باشیم تا روند پیشرفت پروژه تسریع شود و اصلا رویه ما این هست که از سرمایه گذاران حمایت کنیم.

نماینده مردم مشگین‌شهر گفت: برخی مجموعه‌های تفریحی سر پوشیده باید در شهرستان ایجاد شوند تا مسافران و گردشگران در تمامی فصول سال از ظرفیت‌های گردشگری این شهرستان به خوبی بهره ببرند.

ملکی با انتقاد از مناسب نبودن تابلوهای راهنمای گردشگری در شهرستان ادامه داد: یکی از ضعف‌های شهر گردشگری مشگین‌شهر همین نبود تابلوهای راهنمای گردشگری است که مسافر را از بدو ورود دچار مشکل می‌کند که مسؤولان حوزه مربوطه باید در این زمینه تحرک کافی را داشته باشند.

وی عنوان کرد: مردم قدرشناس و مهربان مشگین‌شهر از هم اکنون باید آماده ورود خیل عظیم مسافر در تعطیلات نوروزی باشند و با باز کردن در خانه‌های خود برای مسافران از آنها پذیرایی کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۶
انتخاب اردبیل

مشگین شهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی