انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

برگزاری نشست جنبش دانشجویی با داوطلبان مجلس

يكشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۲۴ ب.ظ

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور گفت: نشست‌های جنبش دانشجویی اردبیل با تعدادی از کاندیداهای مجلس به زودی برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس: برگزاری نشست جنبش دانشجویی با داوطلبان مجلس
پرویز پرزور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: جنبش دانشجویی نه برای کسی ستاد انتخاباتی افتتاح می‌کند و نه بر علیه کسی فضای تخریبی ایجاد می‌کند بلکه در یک فضای مبتنی بر عقلانیت و گفت‌وگوی متقابل و محترمانه، گفتمان انقلاب برای انتخاب اصلح را تبیین می‌کند.

وی تصریح کرد: جنبش دانشجویی اردبیل در روزهای اخیر در راستای تبیین شاخص‌های انتخاب اصلح، در یک فضای کاملاً عقلانی و گفتمانی به‌جای فضای احساسی جلساتی را با کاندیداها و نمایندگان استان دارد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: در این جلسات امکان بیان دیدگاه‌ها و نظرات کاندیداها در یک فضای منطقی از تریبون دانشگاهی فراهم شده و نظرات آنها از کانالی قابل اعتمادتر به نام جنبش دانشجویی که رسالت روشن‌گری دارد، به گوش مردم استان اردبیل می‌رسد.

پرزور افزود: در این جلسات برای گفت‌وگوی مستقیم و بدون واسطه با کاندیداهای مجلس شورای اسلامی، در وهله اول در چند روز آینده جلساتی را با حضور برخی از کاندیداهای حوزه انتخابی اردبیل و نهایتاً با کاندیداهای سایر شهرستان‌های استان نیز داریم که این جلسات در محیط دانشگاهی برگزار می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: این جلسات بدون هیچ‌گونه جانب‌داری و توسط جنبش دانشجویی صرفاً به عنوان بستری برای شناخت بهتر مردم از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی که نقش کلیدی و سهم بزرگی در تصمیم‌گیری‌های کلان کشور دارند، برگزار می‌شود.

پرزور اضافه کرد: کاندیداهای مجلس توسط جنبش دانشجویی و در قالب تشکل‌های دانشجویی استان دعوت کتبی و رسانه‌ای شده و در این جلسات حضور پیدا می‌کنند.

وی ادامه داد: یکی از خطوط قرمز جنبش دانشجویی، جناحی و حزبی شدن و وابستگی سیاسی به جریانات یا حتی اشخاص است! جنبش دانشجویی خط امامی و آرمان‌خواه نه برای کسی ستاد انتخاباتی افتتاح می‌کند و نه بر علیه کسی فضای تخریبی ایجاد می‌کند بلکه در راستای وظایف و رسالت‌های اصلی خود در امر انتخابات، در یک فضای مبتنی بر عقلانیت و گفت‌وگوی متقابل و محترمانه، مواضع و گفتمان انقلاب برای انتخاب اصلح را تبیین کرده و روشن‌گری می‌کند.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور گفت: تمامی اخبار، گزارشات جلسات و مواضع جنبش دانشجویی از طریق کانال‌های ارتباطی رسمی به اطلاع مردم استان اردبیل می‌رسد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی